Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

K750i camera doet niets meer

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben inmiddels een half jaar in het bezit van de ericsson K750i en ben er zeer tevreden over tot op heden. Vorige week heb ik de nieuwste firmware update gedaan via internet en sinds dien doet mijn camera niets meer. Althans, als ik het schuifje open doe, krijg ik wel beeld en kan ik door de instellingen browsen en switchen naar video-mode, maar als ik de ontspanningsknop indruk, stelt hij enkel scherp en maakt ie de foto of video niet. Heb voldoende geheugen op mijn memorycard dus dat is het niet. Zou het dan toch misschien aan de nieuwe firmware liggen? En mocht het zo zijn: weet iemand hoe ik zo'n telefoon kan downgraden?

Alvast bedankt.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:06

Polycom

Poes van goud

Als ik jou was zou ik even hier kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1119538

:)

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:15:
Beste mensen,

Ik ben inmiddels een half jaar in het bezit van de ericsson K750i en ben er zeer tevreden over tot op heden. Vorige week heb ik de nieuwste firmware update gedaan via internet en sinds dien doet mijn camera niets meer. Althans, als ik het schuifje open doe, krijg ik wel beeld en kan ik door de instellingen browsen en switchen naar video-mode, maar als ik de ontspanningsknop indruk, stelt hij enkel scherp en maakt ie de foto of video niet. Heb voldoende geheugen op mijn memorycard dus dat is het niet. Zou het dan toch misschien aan de nieuwe firmware liggen? En mocht het zo zijn: weet iemand hoe ik zo'n telefoon kan downgraden?

Alvast bedankt.
Ik heb er ook vaak last van gehad dat mijn K750i geen foto wilde maken. Uit frustratie ging ik steeds harder op het knopje drukken, tetwijl het geen hardware probleem is...

Juist met de nieuwste firmware heb ik geen problemen meer.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit past prima in het algemene topic: Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 9 :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.