Toon posts:

[XP] Laptop loopt vast na paar minuten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop loopt na een paar minuten vast. Wat doet er zich voor,
- Outlook hangt
- Verkenner blijft zoeken naar mappen (vegrootglas)
- Internet explorer kan niet meer geopend worden
- MSN blijft het meestal nog wel gewoon doen

Ik maak gebruik van twee draadloze netwerken, bij ouders thuis en op kamers.
Bij mijn ouders thuis werkt alles perfect alleen andere huis loopt ie vast |:( iedere keer hetzelfde probleem?! Het probleem doet zich voor sinds een aantal weken... daarvoor werkte het goed met beide draadloze netwerken.

Wie kan me hierbij helpen?
Ik heb Windows al opnieuw geinstalleerd en het forum al afgezocht naar een antwoord op mijn probleem!

Alvast bedankt!!

• Valor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-02 08:25

Valor

yummie spam

Dan loopt ie dus niet vast :). Kan zijn dat het je drivers zijn van je wireless. Moet je ff je oude drivers compleet verwijderen dus ook de bestanden en dan ff de nieuwste installen.

• ThE_En4CeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-03 11:19
Maakt je laptop toevallig de laatste tijd ook andere geluiden? (zoals tikken terwijl hij iets laadt?)
Want dan vermoed ik dat je schijf naar zijn mallemiep is...

Anderzijds...

Ik heb dit probleem (met de verkenner en mysterieuze hangers) ook gehad en achteraf bleek de controller van de schijf de boosdoener te zijn. Als je de kans hebt, probeer dan een andere schijf in te bouwen en kijk of je dan nog steeds dit probleem hebt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Valor schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:11:
Dan loopt ie dus niet vast :). Kan zijn dat het je drivers zijn van je wireless. Moet je ff je oude drivers compleet verwijderen dus ook de bestanden en dan ff de nieuwste installen.
http://www.vi-computer.nl...visionwirelesscardbus.jpg
Ik heb deze Netvision kaart 11Mbps maar ik kan alleen drivers vinden uit 2004 :S weet jij misschien waar ik missch nieuwe kan vinden? Tis een onbekende kaart... voor mij

• Valor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-02 08:25

Valor

yummie spam

Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:16:
[...]

http://www.vi-computer.nl...visionwirelesscardbus.jpg
Ik heb deze Netvision kaart 11Mbps maar ik kan alleen drivers vinden uit 2004 :S weet jij misschien waar ik missch nieuwe kan vinden? Tis een onbekende kaart... voor mij
Als dat de nieuwste zijn moet je die maar gebruiken!!! Lijkt me dan