Toon posts:

Ati Radeon x850 Pro (256) pci-e

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen hier,
Ik heb een probleem met een x850 Pro.
Bijvoorbeeld bij King Kong en Painkiller,zit er een dikke vertraging in de game ,echt met tikken..Kweet me god niet hoe het kan,en misschien dat jullie een oplossing weten..
Ik heb wel alles geupdated kwa drivers etc.

Bvd..groetjes Michel

Verwijderd

beeld gaat vooruit met schokken ?
als je de resolutie verlaagd wordt het dan beter ? en het detail verlagen van het spel ?
zou kunnen dat je videokaart het simpelweg niet meer trekt...
ik heb zelf een x800xt en die doet het ook lang niet mer super met de nieuwere spellen (altijd op 1280x1024 ivm natieve tft resolutie)...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:54:
beeld gaat vooruit met schokken ?
als je de resolutie verlaagd wordt het dan beter ? en het detail verlagen van het spel ?
zou kunnen dat je videokaart het simpelweg niet meer trekt...
ik heb zelf een x800xt en die doet het ook lang niet mer super met de nieuwere spellen (altijd op 1280x1024 ivm natieve tft resolutie)...
Het maakt niet uit of jet volopen zet of op minimum (evenals de resolutie)..Ik zet de revolutie ook bijna standaard nooit hoger dan 1024x768...CSS etc gaat allemaal prima,en redelijk volopen,dus het is wel vrij vreemd,Oblivion gaat ook goed (ook bijna volopen) en WoW gaat ook prima..Dus wat betreft nieuwe spellen maakt het niet echt uit denk ik?... :| :?

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 18:01
Geef eens wat meer specs van je pc, bij mij was het namelijk zo dat ik te weinig geheugen in de computer had en dat die daarom de hele tijd zat te swappen en ik daardoor ook elke keer schokken kreeg

[ Voor 6% gewijzigd door dennis112 op 07-04-2006 13:13 ]

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Verwijderd

Topicstarter
dennis112 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:12:
Geef eens wat meer specs van je pc, bij mij was het namelijk zo dat ik te weinig geheugen in de computer had en dat die daarom de hele tijd zat te swappen en ik daardoor ook elke keer schokken kreeg
Uhmm...ja ik weet het niet precies,want de pc is van een maat van me...

amd 3200+ 64bit
2 gig geheugen
250 gig S-ata
En een nieuwere asus mobo,waar ik het type zo gauw niet meer van weet :P

Het is gewoon vrij nieuw systeem,3 maand oud denk ik

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 13:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand weet dus raad????...Wij ook niet B)

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Heeft er daarvoor een Nvidia-kaart ingezeten? Dan kan het zijn dat er resten van oude drivers je systeem blokkeren, dus dan moet je de videokaartdrivers er even afhalen.

Heb je de laatste Catalyst 6.3-drivers al voor je ATi-kaart (te vinden op ATi.com)?

Draai een schijfdefragmentatie, en mocht het niet helpen, probeer eens een herinstall van Windows. Tot zover mijn trukendoos :)

Verwijderd

Topicstarter
Jejking schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 11:43:
Heeft er daarvoor een Nvidia-kaart ingezeten? Dan kan het zijn dat er resten van oude drivers je systeem blokkeren, dus dan moet je de videokaartdrivers er even afhalen.

Heb je de laatste Catalyst 6.3-drivers al voor je ATi-kaart (te vinden op ATi.com)?

Draai een schijfdefragmentatie, en mocht het niet helpen, probeer eens een herinstall van Windows. Tot zover mijn trukendoos :)
Er heeft voorderest niks anders ingezeten, en de nieuwste Catalyst zit er ook al op...
Ik ga 't proberen,dankje!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 11:28:
Niemand weet dus raad????...Wij ook niet B)
Vind je het gek zonder volledige specs, zonder ook maar een woord over driverversies (VGA, maar ook mobo chipset), zonder melding of het alleen bij DirectX of ook bij OpenGL spellen gebeurt, zonder melding van welke resoluties en opties hier gebruikt worden (en wat het veranderen daarvan oplevert) etc... etc... etc...

Helaas hebben wij geen werkende glazen bol, mocht je eentje voor ons kunnen regelen, dan kunnen wij jou vast vertellen wat hier het probleem is :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.