"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Afspoelen met _veel_ beetje lauw water.
Na-afspeoelen met demi-water
En uiteraard goed laten drogen.
[ Voor 16% gewijzigd door Atlas op 07-04-2006 12:13 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Vroeger gooide ik ook altijd mijn toetsenborden onder de kraan als ze vies waren, maar is een keer slecht afgelopen om dat er vocht tussen de plastic platen terecht kwamen waar de geleidende banen door heen liepen. En dat vocht kreeg ik dus nooit meer weg om dat het water er door de oppervlakte spanning er tussen blijft "kleven".
[ Voor 4% gewijzigd door djexplo op 07-04-2006 12:16 ]
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
(zo heb ik een laptop met sinas kunnen redden..)
- hardware always changes.. -
die vochtige doek met afwasmiddel lijkt me opzich een goede, maar ik betwijfel of daarmee wel alle 'plak' weggaat aangezien het ook onder de toetsen zit
[ Voor 3% gewijzigd door DoD Cerberus op 07-04-2006 12:21 ]
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Fire69 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:21:
Toetsjes kan je er ook gewoon afklikken. Veel werk, maar zo krijg je het helemaal proper zonder dat je er liters water moet over gooien
ik las eerst 'toetsjes kun je gewoon afLikken"
Ik heb dit ook gehad en heb via marktplaats een new toetsenbordje gekocht.
Werkt perfect
Angry Rabbit
ik heb een keer iemand gezien die dat probeerde en daarbij toen 2 toetsjes had gesloopt omdat er een stukje was afgebroken, en die dingen doen t dan dus echt niet meer. dat doe ik dus liever niet gezien het risicoFire69 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:21:
Toetsjes kan je er ook gewoon afklikken. Veel werk, maar zo krijg je het helemaal proper zonder dat je er liters water moet over gooien
mjah, dat is mn 2e optie, als t afspoelen niet werkt ga ik wel kijken naar een nieuwe ramplank, zo duur zijn die nietKingCrash schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:25:
Ik heb dit ook gehad en heb via marktplaats een new toetsenbordje gekocht.
Werkt perfect
[ Voor 27% gewijzigd door DoD Cerberus op 07-04-2006 12:27 ]
toetsenbord ligt nu in een bak lauw water, na m eerst te hebben afgespoeld
zometeen nog een keer afspoelen en dan nog afspoelen met het demi-water en dan drogen in de vensterbank ik de zon
hoe lang moet dat drogen ? 24 uur ofzo ?
Toen mijn USB stick in de wasmachine had gezetenDoD Cerberus schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:59:
zojuist een fles demi-water gehaald bij de benzine pomp (1,50 voor 1 liter, is ook niets)
toetsenbord ligt nu in een bak lauw water, na m eerst te hebben afgespoeld
zometeen nog een keer afspoelen en dan nog afspoelen met het demi-water en dan drogen in de vensterbank ik de zon
hoe lang moet dat drogen ? 24 uur ofzo ?
Dat is misschien weer aan de lange kant, maar ik zou hem niet te snel weer gebruiken.
Water kan lang blijven zitten op kleine plekjes.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
dus voor mensen met hetzelfde probleem kan ik dit zeker aanraden
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
49 cent bij de super, kan vast nog wel n paar cent goedkoperDoD Cerberus schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:59:
zojuist een fles demi-water gehaald bij de benzine pomp (1,50 voor 1 liter, is ook niets)
Water/limonade en electronica mengen eigenlijk niet zo heel goed. Heb je geluk dat hij het nog doet, een laptoptoetsenbord is heel wat duurder dan een reguliere ramplank.
Schaadt het niet, dan baat het niet
This is the Way.
LOL
[/HK]
beetje 'fucked' up plaatjes
[This space is for rent]
heb ze in ieder geval weggehaald
[ Voor 23% gewijzigd door Viss op 11-04-2006 14:34 ]