Toon posts:

LCD scherm kapot na opening, hoe kan dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gister ben ik de eigenaar van een Olympus mju700. Na het openen van de doos heb ik zo blij als een kind de verpakking geopend de accu opgeladen. Na het opladen heb ik hem in de camera gedaan en wat schept mijn verbazing! LCD-scherm naar zijn grootje.

Iemand enig idee hoe dit kan??? Het lijkt me toch raar dat als hij in de verpakking al breekt, en ik ga er mee op weg (zodra ik een nieuwe heb) dat ik fluwele handschoentjes aan moet doen. Ik weet van glas dat het soms kan breken als het verkeerd is afgekoeld. maar kan dat ook gelden voor kristallen???

• EEKthecat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-01 09:59
Misschien idd met temperatuur te maken? Was de accu erg warm van het opladen?

Verwijderd

Topicstarter
EEKthecat schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:33:
Misschien idd met temperatuur te maken? Was de accu erg warm van het opladen?
Nou het scherm is aan diggelen, alsof hij gevallen is. En hij is gebroken vanaf een punt waar de accu niet zit. En het is zo een kleine accu, die was volgens mij niet warm

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

ReLight

echo("What Now ? !")

En dat heb je niet eerder gezien ? Pak jij spullen met je ogen dicht uit ?

Hoe dan ook, inpakken, terug brengen- > zat kapot in de doos.

nieuwe retour. klaar is klara.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Verwijderd

Topicstarter
ReLight schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:37:
En dat heb je niet eerder gezien ? Pak jij spullen met je ogen dicht uit ?

Hoe dan ook, inpakken, terug brengen- > zat kapot in de doos.

nieuwe retour. klaar is klara.
Haha, ja als je er nu naar kijkt dan zie je het goed. Maar de achterkant is nog maagdelijk. Dus ja ik zag het niet.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Zoefff

❤ 

Als jij zeker weet dat je de doos niet hebt laten vallen, dan is het gewoon een gevalletje garantie. Terugstoppen in de doos en terug naar de winkel. Hier kunnen wij ook weinig mee helpen ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
Zoefff schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:50:
Als jij zeker weet dat je de doos niet hebt laten vallen, dan is het gewoon een gevalletje garantie. Terugstoppen in de doos en terug naar de winkel. Hier kunnen wij ook weinig mee helpen ;)
Ja dat snap ik, maar ik ben op zoek naar de technische reden hiervan.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gevallen tijdens het inladen in het magazijn. Het kan natuurlijk van alles zijn.

Als je perse een technische reden wilt: het scherm heeft onder een dusdanige kortstondige druk gestaan waarbij de maximale flexibiliteit van het scherm is overschreden, waardoor het scherm in twee of meerdere stukjes brak.

zo beter? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Zoefff

❤ 

Nou simpel, ik denk dat die er niet is. Wellicht is er al bij het assembleren in de fabriek iets misgegaan, of is de doos tijdens vervoer op een ongelukkige manier gevallen. Ik zou er niet al te moeilijk over denken ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• EEKthecat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-01 09:59
Om ff lekker door te lullen;

Misschien is bij het inzetten van het gaasje het glaasje er scheef in gekomen waardoor er door de body teveel druk op is uitgeoefend waardoor hij na verloop van tijd onder de druk is bezweken.

:P
Pagina: 1