[Word] Afdruk samenvoegen bep. pagina's afdrukken gaat fout

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bluesbrother
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01-2025

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Topicstarter
Ik heb een probleem. Ik heb een Word bestand samengevoegd met Excell.
Nu wil ik het samengevoegde bestand, om en om een pagina afdrukken.
Als ik opgeef bij hwt print dialoog venster:
2,4,6,8,10 enz. dan word alles 3x afgedrukt !!, Alle pagina's dus.

Op twee verschillende printers, waarvan er één een multifunctional is.

Als ik even een paar pagina's aanmaak in een nieuw document dat dus niet
samengevoegd is dan werkt het gewoon en worden de pagina's 2,4,6, enz afgedrukt.

Ik heb hier gezocht en met google maar ik kon alleen deze vinden.

[rml][ Word] Na samenvoegen niet in delen kunnen printen[/rml]

Hulp, dit kost te veel bomen zo.

Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:52

Boss

+1 Overgewaardeerd

Niet echt een oplossing, maar je kan even FinePrint installeren. Is een driver die tussen je programma en je echte printer gaat zitten, en waarmee je alsnog pagina's uit de job kunt verwijderen. Ook dubbelzijdig printen en boekjes printen gaat vreselijk makkelijk hiermee.

Verder zou ik t ook niet weten, raar probleem.

Zit er ook niet ergens een optie om alleen even pagina's te printen, in plaats van handmatig opgeven?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• bluesbrother

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Topicstarter
Om alleen even pagina's te printen heb ik geen optie.
Ook het installeren van andere software is een probleem aangezien ik op een PC van het werk ...euh werk. En de IT afdeling wisten ook geen oplossing voor dit probleem.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:52

Boss

+1 Overgewaardeerd

Volgens mij zit de optie even / oneven al heel lang in Word, dus niet eens in een specifieke driver. Zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4093841544ca6234bc49bf4e4a2759fd/full.jpg

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• bluesbrother

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Topicstarter
Ik ga het gelijk uitproberen, ik zit op het moment niet achter mijn werk pc dus ik zal z.s.m. kijken.
Lijkt wel een oplossing. !!
Maar ik weet niet zeker of het er daar ook in zit.
Lijkt niet driver afhankelijk.

• bluesbrother

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Topicstarter
Nee was geen oplossing aangezien, ik met verschillende soorten papier werk, en de ene keer staat het op pagina 3, dan 4 enz dus ik moet per pagina aangeven welke printerbak gewerkt moet worden.
Dus 1,4,7,8,9,12 enz.
Maar dat werkt dus niet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik wist niet wie Bep was dus snapte even niet waart de titel over ging. Dus even "Bep Pagina's" ontCap'd.

Omweg: print naar PDF (of naar postscript, als je een postscript printer hebt), print dan de output daarvan via Acrobat reader resp. Ghostview.

Maar goed, dat zijn natuurlijk omwegen. Vreemd probleem. Kan je dit gedrag op een andere PC / met een andere printer herhalen of is het specifiek die Word-installatie / die printerdriver?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• bluesbrother

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Topicstarter
Werkt op 2 verschillende PC's exact hetzelfde. (collega heeft ook geprobeert)
Dus zal niet aan de pc liggen.
Ook op beide pc's op 2 verschillende pc's gedaan, same problem.
Als ik met "de hand" dus een test-documentje aanmaak met verschillende pagina's aanmaak en (zonder samenvoegen dus) afdruk met de komma's dan heb ik het niet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als die collega gebruik maakt van hetzelfde image of in ieder geval van dezelfde Office installatie en dezelfde printerdrivers, zal er niets anders aan zijn. Ik vermoed nl. een miscommunicatie tussen MSWord en de printerdriver. Wat je dus omzeilt door te printen via een andere driver zoals een PDF-printer :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• bluesbrother

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Topicstarter
Die mogen we niet installleren (zelf van ICT), maar ik zal eens gaan overleggen.

Pagina: 1