Beste mensen,
ik heb deze laptop op het oog:
# Latitude D820 ESSENTIAL PLUS (L04823)
Latitude D820 Core Duo T2500 (2.0Ghz 2MB L2 cache 667Mhz FSB) with Base Integrated Graphics
Legitieme Windows® XP Professional, SP2 (NTFS)(+ Media)
80GB serial ATA HDD 5400RPM
1.0GB, 667MHz DDR2 SDRAM Memory (1 x 1024MB)
15.4" WSXGA+ (1680 x 1050) LCD Screen
8 X DVD / 24 X CD-RW Combo Drive with Decoder Software
9 Cell 85WHr LI-ION Primary Battery Extended Life
European - 90W AC Adapter
US-Intl - Dual Pointing Internal Keyboard
Dutch - 56.6k V.92 Capable Internal Modem & Adapter
Intel PRO/Wireless 3945 802.11a/g Mini Card (54Mbps) Dual Core
512 MB NVIDIA® Quadro NVS 120M TurboCacheTM
gewicht: 2.8 kg
Dit voor: € 2.068
Ik ga hem dus deels als desktop vervanger gebruiken. Ik ga hem ook voor mijn werk & studie gebruiken, ofwel AutoCaD, 2D en 3D, sketchup, beetje 3dsmax. Veel adobe, Illustrator, Photoshop etc etc. Ik weet eigenlijk wel bijna zeker dat deze laptop hiervoor zeer geschikt is (toch?
), maaaar ik wil er ook wat op gamen om eerlijk te zijn. Spellen hoeven niet te kunnen draaien met alles op 100%, maar een beetje AA en dat soort dingen zijn toch wel gewenst.
Oblivion wilde ik ook wel eens gaan proberen, dus een beetje aan dat niveau moeten jullie denken. Ik heb me helemaal suf gezocht op GoT en google over deze videokaart, maar geen goede benchmarks en/of vergelijkingen gevonden. Maar wat denken jullie hiervan? Voldoet deze laptop aan mijn eisen? Kan ik er een beetje op gamen? Zo ja, mooi! Zo nee, hebben jullie nog alternatieven? Ikzelf heb ook wat rondgekeken uiteraard, de sony vaio serie bevalt mij erg goed om eerlijk te zijn, maar ik zit een beetje met die quadro kaart. Ik weet dat die goed werkt voor 2D&3D applicaties, op mijn werk heb ik er ook 1, maar ik weet dus niet echt hoe hij gamed
Hopelijk hebben jullie een verlossend antwoord.
Mijn budget zit zo rond de 2000 euro, dus ik neem aan dat er wel wat te vinden is voor die prijs
Alvast bedankt voor het meedenken!
ik heb deze laptop op het oog:
# Latitude D820 ESSENTIAL PLUS (L04823)
Latitude D820 Core Duo T2500 (2.0Ghz 2MB L2 cache 667Mhz FSB) with Base Integrated Graphics
Legitieme Windows® XP Professional, SP2 (NTFS)(+ Media)
80GB serial ATA HDD 5400RPM
1.0GB, 667MHz DDR2 SDRAM Memory (1 x 1024MB)
15.4" WSXGA+ (1680 x 1050) LCD Screen
8 X DVD / 24 X CD-RW Combo Drive with Decoder Software
9 Cell 85WHr LI-ION Primary Battery Extended Life
European - 90W AC Adapter
US-Intl - Dual Pointing Internal Keyboard
Dutch - 56.6k V.92 Capable Internal Modem & Adapter
Intel PRO/Wireless 3945 802.11a/g Mini Card (54Mbps) Dual Core
512 MB NVIDIA® Quadro NVS 120M TurboCacheTM
gewicht: 2.8 kg
Dit voor: € 2.068
Ik ga hem dus deels als desktop vervanger gebruiken. Ik ga hem ook voor mijn werk & studie gebruiken, ofwel AutoCaD, 2D en 3D, sketchup, beetje 3dsmax. Veel adobe, Illustrator, Photoshop etc etc. Ik weet eigenlijk wel bijna zeker dat deze laptop hiervoor zeer geschikt is (toch?
Oblivion wilde ik ook wel eens gaan proberen, dus een beetje aan dat niveau moeten jullie denken. Ik heb me helemaal suf gezocht op GoT en google over deze videokaart, maar geen goede benchmarks en/of vergelijkingen gevonden. Maar wat denken jullie hiervan? Voldoet deze laptop aan mijn eisen? Kan ik er een beetje op gamen? Zo ja, mooi! Zo nee, hebben jullie nog alternatieven? Ikzelf heb ook wat rondgekeken uiteraard, de sony vaio serie bevalt mij erg goed om eerlijk te zijn, maar ik zit een beetje met die quadro kaart. Ik weet dat die goed werkt voor 2D&3D applicaties, op mijn werk heb ik er ook 1, maar ik weet dus niet echt hoe hij gamed
Mijn budget zit zo rond de 2000 euro, dus ik neem aan dat er wel wat te vinden is voor die prijs
superB