Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:23
De meeste flash spelers vind ik zwaar overdreven in prijs voor wat je krijgt, maar ik was eens aan het kijken bij Creative en deze hebben precies leuk geprijsde flash spelers. Echter vind ik hun productnaamgeving ZEER onduidelijk.

Deze modellen heb ik gevonden, maar ik vind geen grote merkbare verschillen. Buiten de dingen die ik tussen haakjes heb gezet. Weet iemand de verschillen? En weet iemand welke de nieuwste modellen zijn en welke ik beter niet meer koop.

- Zen Nano Plus
- Muvo Micro N200
- Muvo V200
- Muvo TX
- Muvo TX FM (Muvo TX + FM radio)
- Muvo TX SE (second edition ??)

Ik vind het zo onduidelijk ik zie door de bomen het bos niet meer ;(

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ze lijken veel op elkaar, maar sommige spelers zijn opvolgers van elkaar. Je zou eens op de site van Creative kunnen kijken. Sommige spelers staan daar niet meer op, en sommige wel. Ik denk dat de degene die er nog wel op staan het minst oud zijn :P
Verder maakt het ook niet zoveel uit welke je neemt, als de specs bijna gelijk zijn. Het zijn eigenlijk allemaal basic degelijke spelertjes.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:38

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik heb zelf de MuVo TX 1GB. Niet duur, doet heeeel lang met de batterij.
Werkt erg lekker. Ik ben er heel tevreden over. :)

Kijk anders eens op de site van Creative, daar staan alle modellen op. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:30
Ik heb de MuVo TX SE (Special Edition, ander kleurtje)
Ze doen vreselijk lang met de batterij en als je er goede oordopjes bij hebt komt er perfect geluid uit.

• Galactic
Ja ik zie ook veel shops de Muvo TX SE verkopen, op die Creative site had ik gezien, maar daar vind ik dat model niet terug. Dus ik vraag mij echt wel af wat die SE nou voor moet stellen.

Ook zie in Flash spelers in de "Muvo" en "Zen" lijn. Dus ook hier vroeg ik mij af, die Zen is dat de nieuwe productlijn van Flash (en HD) spelers :?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik weet in ieder geval dat de Zen Nano Plus nog niet zo oud is :)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:38

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Emu schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:17:
Ja ik zie ook veel shops de Muvo TX SE verkopen, op die Creative site had ik gezien, maar daar vind ik dat model niet terug. Dus ik vraag mij echt wel af wat die SE nou voor moet stellen.

Ook zie in Flash spelers in de "Muvo" en "Zen" lijn. Dus ook hier vroeg ik mij af, die Zen is dat de nieuwe productlijn van Flash (en HD) spelers :?
Het was (als in verleden tijd) altijd zo dat Muvo de flash spelers en Zen de HD spelers waren.

Er is een tijdje terug wat gerotzooi geweest met één model wat van Muvo naar Zen werd hernoemd.
Er is een heleboel te vinden op GoT hierover :)

edit:
niet duidelijk genoeg geweest :+

[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 07-04-2006 11:22 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:01

Piggen

Lekker bakkie

Gonadan schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:35:
[...]

Het was altijd zo dat Muvo de flash spelers en Zen de HD spelers waren.
Niet per se. Er was ook nog de Muvo2 met micro-HDD. Nu lijken ze ook volledig op Zen over te gaan.
Er is een tijdje terug wat gerotzooi geweest met één model wat van Muvo naar Zen werd hernoemd.
Er is een heleboel te vinden op GoT hierover :)
Dat is dus de Muvo N200/V200 die Zen Nano Plus werden.

Zoals al gezegd, verschillen ze allemaal niet veel. Het verschil tussen de Muvo TX en de TX SE is ook alleen dat er bij de SE een halsketting zit en bij de gewone TX een armband.

Ik zou voor een Muvo TX SE of Zen (als je een radio wilt) gaan. Goedkoop en goed verkrijgbaar.

• Galactic
Ja ik heb het nu door, het was erg onduidelijk. In de pricewatch zie ik die ZEN 1gb staan voor ong 88euro dus ik denk dat het zo 1 wordt, radio is altijd handig :)

Zen Micro Phote is trouwens ook wel mooi :9~ maar minder geschikt voor sporten denk ik jammer genoeg ;(
Pagina: 1