Dat hij na 10 uur laden nog steeds op 'Do Not Disconnect' staat, wil niet zeggen dat hij niet opgeladen is, maar dat je hem niet uit je computer mag verwijderen. Om hem wel te mogen verwijderen, ga je naar iTunes, klik je met je rechtermuisknop op je iPod en kies je _naam iPod_ uitwerpen. De melding van 'Do Not Disconnect' verdwijnt dan en hij is klaar voor gebruik.
Bij mijn iPod G5 staat er in de titelbalk ook (als hij nog aangesloten is, maar wel uitgeworpen) 'Opladen' of 'Opgeladen', maar ik weet niet hoe dat bij jou is.
De muziek overzetten gebeurt, tenzij je dit anders hebt ingesteld, als je je iPod mini aansluit. Die 1,6 dagen is niet de tijd die het duurt om de muziek over te zetten, maar hoe lang je totale muziekcollectie duurt
Dus, als je nu je iPod uitwerpt, dan kun je hem gewoon gebruiken (neem ik tenminste aan na 10 uur laden...) en staat al je muziek erop
edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:54:
Volgens mij is dat laatste het probleem (batterij op schermpje is namelijk gewoon vol). In de lijst met bronnen staat mijn iPod niet. En via 'bestand' 'iPod bijwerken' is ook niet mogelijk. Dus het lijkt of hij hem niet herkent... En toch mag ik niet disconnecten.
Haal hem er dan gewoon eens uit. Dit kan opzich wel, zorg alleen dat er geen enkele transfer is tussen je PC en je iPod (dus dat hij geen bestanden aan 't overzetten is ofzo). Als je hem er opnieuw instopt, en hij staat er nog niet bij is er denk ik iets mis...
[
Voor 33% gewijzigd door
Scott op 07-04-2006 09:00
]