Toon posts:

[XP] Mapuiterlijk is spontaan veranderd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had tot gister toe altijd de vrolijke geronde XP mapjes als ik door mijn harde schijf heen worstelde. Maar sinds gisteren zijn deze vriendelijke rondige mapjes spontaan veranderd in mappen die lijken op de mappen uit windows 3.x. Daar word ik niet vrolijk van. Ze zijn nu hoekig en zijn er erg oud uit.

Ik heb Service pack 2 en hitmenpro is al gedraaid, het mocht niet baten. Heeft iemand misschien nog tips om weer terug in de extase van de mooie rondingen van de mapjes te komen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 07:40 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Wat heb je al geprobeerd? Al bij je instellingen gekeken hoe ze staan?

En inderdaad, met iconen worstel je. Ik zet de beeldweergave op details, zie je meestal alles in 1 oogopslag.

[ Voor 45% gewijzigd door Guardian Angel op 07-04-2006 07:49 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb al bij mapopties gekeken of ik iets kon veranderen. Door rechts te klikken en alle opties af te gaan vond ik niets nuttigs. In het configuratiescherm zag ik bij mapopties, de optie klassieke windows mappen gebruiken, maar geen opties om de moderne te gebruiken. Dus dat hielp ook niet.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Maak eens een klein screenshotje.

ARME AOW’er

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Mapopties, alle mappen herstellen? Standaardinstellingen herstellen? Ander thema kiezen?

[ Voor 50% gewijzigd door Guardian Angel op 07-04-2006 08:07 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
ik ga nu naar de uni, maar ik heb die dingen die je zei geprobeerd, maar het verandert niets. Helaas :(. iig bedankt voor de moeite
Pagina: 1