[2003] Geluiden uitschakelen via policy

Pagina: 1
Acties:

• dsmits
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-01 08:57
Is het mogelijk geluiden van windows via het policy uit te schakelen? Iemand die me op weg kan hlpen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

dsmits,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een heleboel regeltjes en eisen opgesteld waar een topic aan moet voldoen - jouw topic voldoet daar absoluut niet aan ;)

Ik pak even de belangrijkste zaken eruit:
  • Kies een duidelijke en heldere topic titel waarin je je vraag of je topic beschrijft. Zet hier in Windows Operating Systems ook de Windows versie in tussen haakjes - dat heb je gedaan.
  • Omschrijf helder en duidelijk je probleem of discussiepunt in je topicstart - geef aan wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt (waar heb je bijvoorbeeld al eens op gezocht en wat heb je zelf al eens geprobeerd?)
  • Geef genoeg informatie in je topic - welke Windows versies, heb je een domain, welke geluiden, etc, etc
Pas je topic titel nog even aan aan bovenstaande eisen (voornamelijk de 2e en 3e natuurlijk) - dan heeft dit topic wat meer nut :)

• dsmits
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-01 08:57
Ik heb windows 2003 enterprise met een active directy. Nu wil ik de windows geluiden uitschakelen via een policy; Handmatig zou je het kunnen doen door bij geluiden geen geluidsschema te kiezen. Ik heb al de windows policies bekeken. Maar kom daar niet eecht wat tegen. Verder op google het een en ander gezocht maar niet echt een concrete aanwijzig gevonden. Dus wellicht dat iemand me verder helpt?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 13:21

mutsje

Certified Prutser

zoeken in registry welke instellingen het zijn dat zelf een policy bouwen zie daarvoor Create your own adm templates