[LG F700P] kapot na 2 weken

Pagina: 1
Acties:

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:15
Maart 2003 kocht ik een LG Flatron F700P.

Begin dit jaar begon zo af en toe de onderste rij (+/- 100 pixels) "om te slaan" naar boven toe. Heel vreemd, maar toen ik begin maart er een foto van wist te maken heb LG gebeld en kon het scherm nog net omgeruild worden onder garantie

Half maart kwam het nieuwe scherm. Het aan/uit knopje is anders dan bij de vorige, maar deze monitor heeft dan ook "Manufactured: january 2006" achterop staan, dus het ligt voor de hand dat er wat veranderd kan zijn aan het model.

Sinds twee dagen doet deze nieuwe monitor helemaal niets meer, alsof de stekker er niet in zit. Maar nu is het april, De garantietermijn van 3 jaar is nu echt voorbij en LG weigert dus de monitor wederom om te ruilen.

Helemaal probleemloos was deze monitor ook niet, want het beeld leek onstabiel en was vlak na het aanzetten hoger dan na een paar minuten werken (het weer te geven beeld liep dus boven en onder van het scherm af).

Is het nu nog zinvol om deze monitor ergens ter reparatie aan te leveren, is er iemand die nog een paar knaken geeft voor dit ding of kan ik 'm net zo goed van 10 hoog naar beneden knikkeren puur voor de lol ervan?

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 12:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben hier helemaal een leek in enzo, maar ach proberen kan geen kwaad toch?

Als het zo is dat je beeldscherm geen stroom krijgt dan ligt het aan je stroom toevoer in je beeldscherm, misschien kan je je beeldscherm los halen en kijken of er iets los zit van de stroomkabel. Dit moet je uiteraard wel doen met het beeldscherm van het stroom }:O.

Succes!

Ps. Zover ik weet is het erg duur om beeldschermen te laten repareren, alleen de kijk kosten bedragen meestal al 100euro geloof ik, dus dat lijkt me niet echt een optie. Mss een 2e hands CRT op de kop tikken en dan sparen voor een 20" TFT? :*)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

FiscBiker schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 00:54:
Maart 2003 kocht ik een LG Flatron F700P.

Begin dit jaar begon zo af en toe de onderste rij (+/- 100 pixels) "om te slaan" naar boven toe. Heel vreemd, maar toen ik begin maart er een foto van wist te maken heb LG gebeld en kon het scherm nog net omgeruild worden onder garantie

Half maart kwam het nieuwe scherm. Het aan/uit knopje is anders dan bij de vorige, maar deze monitor heeft dan ook "Manufactured: january 2006" achterop staan, dus het ligt voor de hand dat er wat veranderd kan zijn aan het model.

Sinds twee dagen doet deze nieuwe monitor helemaal niets meer, alsof de stekker er niet in zit. Maar nu is het april, De garantietermijn van 3 jaar is nu echt voorbij en LG weigert dus de monitor wederom om te ruilen.

Helemaal probleemloos was deze monitor ook niet, want het beeld leek onstabiel en was vlak na het aanzetten hoger dan na een paar minuten werken (het weer te geven beeld liep dus boven en onder van het scherm af).

Is het nu nog zinvol om deze monitor ergens ter reparatie aan te leveren, is er iemand die nog een paar knaken geeft voor dit ding of kan ik 'm net zo goed van 10 hoog naar beneden knikkeren puur voor de lol ervan?
Als het goed is heb je na reparatie of omruil 3 maanden garantie op je "nieuwe" product.