Toon posts:

WinXP: Logboek geopende programma's

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sorry dat ik niet supergoed heb gezocht, maar ik heb sowieso nog een vraagje die ik nergens kon vinden. Ik heb thuis een desktop, en een laptop voor school en onderweg. Nu heb ik voor thuis mooi een icurve gekocht, zodat ik er thuis ook fijn op kan werken.. alleen wil ik nu een extern toetsenbord+muis erbij. Hij moet wel aan een aantal eisen voldoen, en ik heb er nog geen één kunnen vinden.. Namelijk:

1. Draadloos
2. Flat-toetsen
3. Géén numpad (ivm formaat)

Dat was het eigenlijk.

Maar nu een tweede iets, ik heb op mn desktop een DiNovo notebook editie.. En daarbij zit zon zendertje, met een 'connect' knopje erop.. Kan ik niet op de een of andere manier aan nog een zendertje komen, en als ik die in mn laptop stop en connect indruk dat mn tobo en muis dan op mn laptop zitten? Dat zou ideaal zijn..

Iig alvalst bedankt!

-Edit- gvd opera verandere lekker mn TT.. 8)7 Kan een mod het miss veranderen.. O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 22:26 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Opera verandert geen topictitel, Opera doet exact wat je vraagt - alleen niet noodzakelijkerwijs wat je bedoelt ;)

Maareh...

1) als je een mod iets wil vragen, doe dat dan per topicreport, ICQ, email of voor mijn part postduif, maar ga **NIET** in de topic zelf dit soort dingen vragen :o
2) GoT is geen helpdesk maar een community voor vragen die je niet met zoekwerk kunt vinden. "Welk xxx moet ik kopen?"-vragen voldoen daar per definitie niet aan.

Kun je niets vinden? Ofwel zoek je verkeerd (zoeken is een kunst waar je moeite voor moet doen om het je goed aan te leren) danwel is er gewoonweg niets wat aan jouw eisen voldoet, in welk geval je je eisen zult moeten herformuleren aan de realiteit - kortom linksom of rechtsom, dat moet je zelf doen, dus heeft een topic geen zin...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.