drie toetsen tegelijk indrukken werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beetje vreemd probleem. Als ik bijvoorbeeld "S" "A" en spatie indruk, dan pikt mijn computer er maar een op en ik krijg een pc-speaker bliepje. Erg vervelend in sommige games waar ik meerdere toetsen tegelijk indruk zoal COD2.
Met andere toetsen combinaties heeft de pc weer geen probleem. Als ik bijvoorbeeld pijltje omlaag+pijltje naar links+spatie indruk doet hij het wel.
Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 20:05
Door de manier waarop je toetsenbord is ingedeeld van binnen.. Bekend probleem van toetsenborden.. bepaalde combinaties werken niet, sommigen wel..

Razer gaat geloof ik een toetsenbord maken die dat probleem niet heeft :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Toevallig een PS/2 toetsenbord? Er zijn er veel die van dat probleem last hebben.
Zelfs de PS/2 versie van de Logitech Ultrax.

Het is iig een limitatie van de controllerchips in je toetsenbord. Doe je niks tegen, behalve een ander tobo kopen.

[ Voor 32% gewijzigd door McKaamos op 07-04-2006 01:45 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ja. Lees dit eens: http://www.sjbaker.org/steve/omniv/keyboards_are_evil.html
DKasemier schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 01:39:
Razer gaat geloof ik een toetsenbord maken die dat probleem niet heeft :)
nieuws: Razer breidt gamersproducten uit met Tarantula-keyboard ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Rone op 07-04-2006 01:52 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aha, wat belachelijk. Iemand enig idee welk keyboard wel goed is, en niet te duur?
Toen ik laatst COD in een gamecafe speelde had ik dit probleem niet, alleen weet ik niet meer wat voor keyboards ze hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 02:19:
Aha, wat belachelijk. Iemand enig idee welk keyboard wel goed is, en niet te duur?
Toen ik laatst COD in een gamecafe speelde had ik dit probleem niet, alleen weet ik niet meer wat voor keyboards ze hadden.
Ik weet niet welke toetsenborden het niet hebben, maar de prijs zegt volgens mij niet zo veel. Ik heb een merkloos en multimediaknoppen-loos wit toetsenbordje liggen dat het probleem niet heeft een een Logitech Ultrax die het probleem wel heeft. Het is inderdaad vervelend in games als je computer begint te piepen (en niks uitvoerd) als je meer dan twee knoppen tegelijk indrukt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:31
Een wat duurder keyboard, maar de Logitech G15 is speciaal ingedeeld op het gebruik van 'WASD'. Deze kan dus wat meer combo's aan in combinatie met deze toetsten. De keerzijde: de pijltjes kunnen heel weinig combo's aan.

Het is namelijk altijd een afweging tussen bepaalde combo's. Bij de meeste keybords ligt die op de pijltjestoetsen.

Ik heb zelf ook een oud Logitech PS2 toetsenbord (internet keyboard ofzo, toch uit productie) dat behoorlijk werkt in games. Kon in GTA gewoon alle moves doen (en GTA == combo's from hell).

Als je zeker wilt weten of je toetsenplank gaat werken, ga dan naar de winkel, start notepad op een demo PC en probeer de combo's in te rammen die je wilt (steed 1 toets erbij pakken). Verschijnen de letters in beeld, dan heb je je plank te pakken.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Pagina: 1