MCR80 plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:40
Beste tweakers,

Ik heb afgelopen week een waterkoelings set gekocht namelijk:

2x swiftech MCR80
1x swiftech pompje(700 L/h)
1x swiftech MCW6002
etc..

Nu is mijn probleem dat ik al vanaf maandag opzoek ben naar een behuizing waar ik de radiators in kan plaatsen zonder te boren. Ik ben al langs diverse winkels geweest maar die hadden geen kasten waar het in pasten. De enige optie die ik tot nu toe ben tegen gekomen is de Chieftec Mesh Serie daar passen de 2 radiatoren in het zijpaneel, maar dan komen de radiatoren denk ik vrijwel zeker tegen de pci kaarten etc. Heeft er iemand ervaring met deze radiatoren en weet een behuizing waar het zonder mod werk in past?

Alvast bedankt!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Een Coolermaster Stacker 810 met bv 120mm > 80mm fan verloopjes, dat zou moeten passen :) Uit mn hoofd gezegd zijn dat toch 80mm radiatoren?

Instagram / YouTube

• jostefa
Ja, het zijn idd 80mm aansluitingen

• jostefa
kickje..

Verder nog opties?
Is er niemand die dezelfde radiatoren heeft ? en die ze wel in zijn kast kreeg?

groetjes

• jostefa
Naja laat dan maar als niemand antwoord gooi hem maar opslot 8)7

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-02 11:46
Zoek eens in dit forum... hoeveel mensen hebben die radiatortjes.... zo te zien niemand.... hoeveel mensen zie je die niet bereid zijn de boel te modden.... vele wil wel *iets* doen om te zorgen dat het past....

Jammer he dat je hier geen hapklare blokken vindt :+
Gewoon in pricewatch flink wat kasten bekijken is de enige optie.
In veel chieftecs passen ze ook voor en achterin als je ook maar een beetje moeite wilt doen om ze vast te krijgen, je hoeft amper te modden, klein gaatje boren... wat mecano als vasthoud meuk... have fun ^^

[ Voor 35% gewijzigd door Vandread op 09-04-2006 11:16 ]

Pagina: 1