Als ik een spel op wil starten ( in dit geval lord of the rings battle of the middle earth)
dan opent dvd x player en niet het spel.
wat moet ik hieraan doen
dan opent dvd x player en niet het spel.
wat moet ik hieraan doen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Mijn dvd zit in de dvd speler hierna druk k op de toepassing (dat ook het icoontje heeft van mijn dvd player) en opent die de dvd player ipv spelSpider.007 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:59:
het fixen
maar je zou ook kunnen beginnen met het geven van informatie waar we wel wat aan hebben. Ik begrijp niet eens wat je nu aan het doen bent; je stopt een spel-cd in je cd-drive en je DVD speler laadt inplaats van de autoplay; ofzoiets dergelijks? Enige duidelijkheid wordt wel gewaardeerd.
wat voor software is je 'dvd player'Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:05:
[...]
Mijn dvd zit in de dvd speler hierna druk k op de toepassing (dat ook het icoontje heeft van mijn dvd player) en opent die de dvd player ipv spel
This message was sent on 100% recyclable electrons.
dvd player heb ik nu installed (was een proefversie en die was verlopen )BasieP schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:08:
[...]
wat voor software is je 'dvd player'
is het spel al geinstalleerd?
werkt rechtermuisknop ->verkennen?
zo een paar vraagjes die in je TS hadden moeten staan
[ Voor 24% gewijzigd door Palomar op 07-04-2006 00:04 ]
Signature