Toon posts:

Extensie fout..?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een spel op wil starten ( in dit geval lord of the rings battle of the middle earth)
dan opent dvd x player en niet het spel.
wat moet ik hieraan doen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

het fixen

maar je zou ook kunnen beginnen met het geven van informatie waar we wel wat aan hebben. Ik begrijp niet eens wat je nu aan het doen bent; je stopt een spel-cd in je cd-drive en je DVD speler laadt inplaats van de autoplay; ofzoiets dergelijks? Enige duidelijkheid wordt wel gewaardeerd.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:59:
het fixen

maar je zou ook kunnen beginnen met het geven van informatie waar we wel wat aan hebben. Ik begrijp niet eens wat je nu aan het doen bent; je stopt een spel-cd in je cd-drive en je DVD speler laadt inplaats van de autoplay; ofzoiets dergelijks? Enige duidelijkheid wordt wel gewaardeerd.
Mijn dvd zit in de dvd speler hierna druk k op de toepassing (dat ook het icoontje heeft van mijn dvd player) en opent die de dvd player ipv spel

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:05:
[...]

Mijn dvd zit in de dvd speler hierna druk k op de toepassing (dat ook het icoontje heeft van mijn dvd player) en opent die de dvd player ipv spel
wat voor software is je 'dvd player'
is het spel al geinstalleerd?
werkt rechtermuisknop ->verkennen?

zo een paar vraagjes die in je TS hadden moeten staan

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
BasieP schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:08:
[...]

wat voor software is je 'dvd player'
is het spel al geinstalleerd?
werkt rechtermuisknop ->verkennen?

zo een paar vraagjes die in je TS hadden moeten staan
dvd player heb ik nu installed (was een proefversie en die was verlopen )

spel is geinstaleerd

verkennen lukt
het is een dat type bestand
openen met windows media player staat er en wijzigen met

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik per ongeluk bij mapopties
extenties
exe aangemaakt
alleen dit had ik denk niet moeten doen
ik kan namelijk niets!!!! meer openen

weer repared
alleen spel doet het nog niet

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 23:51 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je het spel niet in je startmenu staan? En kun je hem niet vanaf daaar starten? Ik heb het idee dat je in windows verkenner (of Deze computer) op je DVD-drive dubbelklikt waarna er automatisch een DVD-programma wordt gestart.

En uit je ultiem wazige verhaal maak ik op dat je een .dat bestand probeert te openen..? Dat kan niet, want dat is geen uitvoerbaar bestand.

[ Voor 24% gewijzigd door Palomar op 07-04-2006 00:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee hier staat die niet in

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
maar is het spel al wel geinstalleerd?

Zet es stap voor stap in minstens 200 woorden neer wat je allemaal hebt gedaan.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Zie ook Beveiliging en Virussen - FAQ (antwoorden), wellicht dat die ook nog relevant kan zijn. ;)

Verder ben ik het met Palomar eens. Dit is veel te weinig informatie om enigzins een fatsoenlijk verhaal uit te kunnen leiden. Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden voor wat we verwachten van je voor je een topic opent. :)

Signature

Pagina: 1