Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Startpost verspringt soms.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
Ik dacht, ik meld dit eens en hoop dat dit de goede plaats is.

Open ik deze Probleempje met sata schijf post en klik op op het rode pijltje links naast de naam van de TS, dan verspringt de posting wat naar rechts. Dit gebeurt ook in andere topics bijv. in 6800LE AGP Ruilen tegen 6600 PCI-e maar vreemd genoeg weer niet in [rml][ XP/XP64] Dual boot probleem 2de disk kan niet starten*[/rml].

Ik heb het idee dat het iets te doen heeft met de registratiedatum of de user-id.

Ik betwijfel of het probleem alleen bij mij voor komt. Ik hoor het wel.

ARME AOW’er

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl-NL; rv:1.8.0.1) Gecko/20060324 Firefox/1.5.0.1 hier nergens last van? :)

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Ik heb hier ook nergens last van (IE7 beta 1). Meer info over je machine en browser zou de boel iets verhelderen, evt. een screenshot?

[ Voor 50% gewijzigd door Alex) op 06-04-2006 21:34 ]

We are shaping the future

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
IE 6

FF screenie maken. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6a519bd1c70da34ca71524801eb25fab/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d9dcd20532c0c9ad7761ce558d7fed22/thumb.jpg

De onderste springt dus 1 of 2 pixels naar rechts.

Zelf net de 2 afbeeldingen in mijn browser geopend en door van venster te wisselen zie je duidelijk de tekst verschuiven.

[ Voor 102% gewijzigd door Guardian Angel op 06-04-2006 21:48 ]

ARME AOW’er

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De oorzaak is eigenlijk een bug in IE (de zogenaamde 3 pixel text-jog) - deze bug is gefixed in IE7.
Als je iets van de icons aan hebt staan in je voorkeuren dan zal je zien dat dit probleem niet optreedt; in dit geval echter heb je er in eerste instantie niets staan en door op het rode pijltje te drukken wordt er een element zichtbaar gemaakt welke de content 3 pixels doet opschuiven. Als er wel al icons staan dan is de content in feite al iets opgeschoven (daar is in de layout ook rekening mee gehouden) en zal dit effect dus ook niet optreden.

Al met al is dit dus een triviaal iets, en zeker gezien het feit dat het in IE7 gefixed zal zijn niet iets waar we iets aan gaan doen :)

Intentionally left blank

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Vind het al knap dat de oorzaak bekend is. :)

Het is niig niet storend, viel me zomaar op. Case closed.

ARME AOW’er

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ok :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.