Toon posts:

ALL IN ONE PRINTER

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede all in one printer met de volgende eisen:
  • Moet kunnen printen/scannen/kopieëren > all-in-one
  • Snel en goedkoop printen
  • Inktcartridge's die hervulbaar zijn
  • LCD Scherm aan de voorkant (tenminste als er 1 opzit, dan aan de voorkant)
  • Ethernet en USB (wil hem in het netwerk gooien)
  • SD card reader
Budget MAX +/- 275

Foto's printen zal ik wel doen, maar niet al te veel.
Gebruik hem vooral om kleurenpagina's af te drukken, zoals covers.
Ik vind de vullingen normaal te duur en hervul mijn eigen vullingen altijd. Dit moet wel mogelijk blijven.

Ik ben na veel zoeken uit gekomen bij de HP Photosmart 3210.

Voldoet aan al mijn eisen, echter of die vullingen hervulbaar zijn weet ik niet.
Via Google, en het bellen van diverse Computer zaken en Inkt stations ben ik er niet achter kunnen komen. Bij vobis/mycom/computerland wisten ze niet of de vullingen hervulbaar waren, en op het internet kon ik er ook niks over vinden. Niet of ze wel, maar ook niet of ze niet hervulbaar waren.
Weet iemand of het kan voor dat type (zwarte vulling is type 363), en/of weet iemand een andere printer die aan die eisen voldoet.
Heb hem ook nodig voor diverse werkstukken en mijn oude HP PCS 2171 is stuk, maar weet nu eigenlijk niet welke het best aansluit. Mogelijk 1 van jullie wel, thnx.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 19:51 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden te zien. Helaas ben je daar blijkbaar iets te snel doorheengeklikt, aangezien je twee belangrijke punten negeert:

1) topictitels dienen informatief te zijn, niet schreeuwerig.
2) GoT is geen helpdesk maar een community voor vragen waar je met eigen inzet niet uit komt. "Welk xxx moet ik kopen?"-vragen voldoen per definitie daar niet aan (of het moet wel heel obscuur zijn).

Verder moet je gewoon eens kijken naar wat je vraag is en hoe je het formuleert. Als je iets wilt weten dat een fabrikant absoluut niet wil dat je weet (of en zo ja hoe dure cartridges te hervullen zijn), dan is aankloppen bij de fabrikant of reguliere dealer niet zo'n zinnig idee. Ga eens navragen bij de lui die cartridges hervullen, zij hebben er juist alle baat bij jou dat te vertellen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.