Promo drukwerk: kleine aantallen?

Pagina: 1
Acties:
  • 667 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• phaas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01-2025
Volgende maand sta ik met een Open-Source project op de Free Software Bazaar, onderdeel van SANE, in Delft. Ik wilde voor de gelegenheid wat promo drukwerk neerplempen, in de vorm van een balpoint, cap, katoenen tas etc.

Nu zijn er ongelofelijk veel bedrijven met dit soort drukwerk, maar meestal v/a 1000 stuks. Dit is wel begrijpelijk als je ziet wat de voorbereiding kost, maar het gaat gewoon way over het budget van het gemiddelde OSS project. Nu was ik zelf al aan de slag gegaan met verf op een T-shirt en dat lukt opzich erg goed. Met een uigesneden mal van het logo en daarna met watervaste acryl verf inkleuren geeft een toch wel behoorlijk professionele look (alles beter dan die T-shirt print vellen).

Het probleem is dat die textielwaren nergens onbedrukt te verkrijgen zijn, en als dat al het geval is, is het weer een aantal van minstens 1000.

Heeft iemand een idee? Hetzij voor onbedrukte katoenen tassen, hetzij kleine oplages goedkoop promo materiaal (denk aan 50 euro)?

Verwijderd

voor je textiel is transferdruk misschien een optie, net zoals je printvellen, maar dan professioneel, wordt er ook meer opgeperst.

Zeefdruk is veel te duur voor kleine oplagen, met filmdruk zit je aan beperkte kleuren.

• phaas
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:02:
voor je textiel is transferdruk misschien een optie, net zoals je printvellen, maar dan professioneel, wordt er ook meer opgeperst.
Nog niet tegengekomen, enig idee waar ik dit kan laten doen?

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
www.maxevent.be ... Ze leveren ook in Nederland dachtik.

Hier bestel ik al jaren drukwerk voor ons grotere en kleinere evenementen.
Ook een van de goedkoopste in België

[ Voor 13% gewijzigd door bartgabriels op 06-04-2006 19:19 ]

Verwijderd

welke omgeving? misschien wel handig, weet wel wat in omg. eindhoven eventueel

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 19:20 ]

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vaak kun je dat wel met het bedrijf afspreken volgens mij, ik heb ooit een keer 50 T-shirts laten drukken bij Van Helden Reclamewerken. Misschien is het beste gewoon even contact op te nemen met een bedrijf en dan vragen of je kleinere opgaven kunt laten drukken. Vaak is er echter sprake van instelkosten, die moet je sowiezo betalen + de tas + de bedrukking...

• phaas
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:19:
welke omgeving? misschien wel handig, weet wel wat in omg. eindhoven eventueel
Helaas, Den Haag :)

Verwijderd

Voor dat bedrag laat wat flyers drukken. Sorry maar voor 50 euro koop je verder echt niks, laat staan dat we daar met z`n allen eens in een topic over gaan denken.

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-01 13:53
Je zou kunnen gaan naar een kleinere copyshop / drukker in de plaats van het 'event' en kijken of ze misschien iets willen sponseren (korting geven).

• phaas
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:09:
[...]

Voor dat bedrag laat wat flyers drukken. Sorry maar voor 50 euro koop je verder echt niks, laat staan dat we daar met z`n allen eens in een topic over gaan denken.
Kijk, het eerdergenoemde maxevents.be kan 25 T-shirts leveren voor 100 euro, dat zijn best bedragen die te doen zijn. Itt. de enorme hoeveelheden bij andere bedrijven waarbij je onder de 500,- niet weg komt.

Verder ben ik nog steeds op zoek naar onbedrukte katoenen tassen, iemand een idee?

Verwijderd

phaas schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:38:
[...]
Verder ben ik nog steeds op zoek naar onbedrukte katoenen tassen, iemand een idee?
http://www.mainsales.nl/i...2/SubCat/108/Product/6008

afname 100 stuks € 0,70
afname 250 stuks € 0,65
afname 500 stuks € 0,60
afname 1.000 stuks € 0,55

Wat ik zelf erg leuk vind is bv een potlood met je naam oid erop, makkelijk weg te geven en supergoedkoop. Ziet er ook leuk uit op een stand, je kan zo 1000 potloden in een grote bak gooien en op het eind loopt iedereen ermee.

Hier bedrukt: http://www.trillion.nl/mr...o3.php?id=02.40.02098.00A
kan vast ergens nog goedkoper.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 10:25 ]

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:17

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Misschien niet erg relevant voor /85 en een beetje flauw maar een origineel idee/leus ipv de gebruikelijke promo-giveaway-spullen werkt misschien beter.

"Omdat wij liever ons budget besteden aan de ontwikkeling van onze software hebben we het verstrekken van gratis pennen aan onze buren overgelaten"

oid :).
Pagina: 1