Toon posts:

Site doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw en ik weet niet zo goed of ik dit hier mag posten, maar ik wil het antwoord graag weten, haast niemand weet het! ;)

Mijn internet doet raar met betrekking tot de site www.freewebs.com. Deze site opent hij welliswaar half en helemaal vervormt,(http://img105.imageshack.us/my.php?image=freewebs1fk.jpg) zoals je kan zien op de screenshot, het zelfde geeft hij na het laden. Als ik dan inlog dan doet de site het helemaal niet meer. Ook bestaande freewebs-sites zijn niet te bereiken... :o

Alle 4 de computers die op dit netwerk aangesloten zijn hebben dit probleem, maar de meeste mensen die ik vraag niet...Ik heb echter 1 iemand gevonden die het zelfde probleem heeft.

Wat heb ik allemaal al geprobeerd?
- Cookies verwijderen
- Temporary Internet files verwijderd
- Firefox geinstalleerd (dus ik heb nu Firefox en Internet Explorer)

Maar niks helpt :(

Kan iemand mij helpen?

Groetjes,
Martijn

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Blokkeerd Norton toevallig iets?

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Kijk eens bij je charactering encoding, die kan ook op een "niet gebruikelijke" waarde staan ingesteld

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even mijn verhaaltje doen:

Ik heb al een aantal weken Northon 2006, alleen staat er een roodkruisje, ik moet mijn abonnement verlengen, ik heb daarvoor een man nodig, maar die is op vakantie. Ik heb begrepen dat hij nu nog wel beveiligd, maar niet kan updaten.

In die tijd dat ik Northon had en Northon het wel deed, (dus gewoon groen) heb ik aan mijn site gesleuteld en heb ik freewebs meerdere malen bezocht... Aan Northon zou het dus niet hoeven liggen.

Vorige week ging mijn Northon over op een rood kruisje en heb alles geprobeerd om hem groen te krijgen... Nu nog het abonnement verlengen, dit doet hij echter niet dus wachten op hulp (deze hulp is nu niet nodig) Ik kon nog steeds Freewebs bezoeken.

Dinsdag ochtend startte ik freewebs op en ging ik verder aan mijn site, alles liep op rolletjes totdat ik op done wilde klikken en ik het scherm kreeg: Deze pagina kan niet worden weergegeven. Hierna deed Freewebs het niet meer. :(

Verwijderd

Topicstarter
Evil M@V schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:20:
Kijk eens bij je charactering encoding, die kan ook op een "niet gebruikelijke" waarde staan ingesteld
Waar kan ik dit vinden?

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand dat? :*)

Verwijderd

Topicstarter
Mensen???? :'(
Pagina: 1