He ik heb nu een jaartje een HP8100i, en ik wilde vandeweek even een paar divxfilms wegbranden om even wat ruimte te maken op mn schijf, en gooide er een 80minuten cd in mn apparaatje en ging bakken.
Nero 5 ging dus lekker aan het bakken (geen overburn) en toen de cd klaar was kreeg ik geen foutmeldingen en was de cd dus gewoon klaar.
Wat me op viel was dat de cd niet eruitgeworpen werd, zoals normaal het geval was.
Ik de cd uitproberen, maar bleek dat ie nog helemaal leeg was!
Maar eens met een ander merk geprobeerd, en nog steeds hetzelfde... en daarna nog een keer en nog een keer en nog een keer...
Ten einde raad heb ik de allernieuwste firmware van HP geinstalleerd, en nog hetzelfde gezeik
Ik ben nu helemaal out of knowledge, en kan niets meer doen ben ik bang.
Kan iemand me alsjeplease helpen?
Mijn computer:
PIII 450
128 MB
13,4 GB HD
brander: HP8100i 4 × schrijven 24 ×lezen
brandsoftware: Nero 5
Nero 5 ging dus lekker aan het bakken (geen overburn) en toen de cd klaar was kreeg ik geen foutmeldingen en was de cd dus gewoon klaar.
Wat me op viel was dat de cd niet eruitgeworpen werd, zoals normaal het geval was.
Ik de cd uitproberen, maar bleek dat ie nog helemaal leeg was!
Maar eens met een ander merk geprobeerd, en nog steeds hetzelfde... en daarna nog een keer en nog een keer en nog een keer...
Ten einde raad heb ik de allernieuwste firmware van HP geinstalleerd, en nog hetzelfde gezeik
Ik ben nu helemaal out of knowledge, en kan niets meer doen ben ik bang.
Kan iemand me alsjeplease helpen?
Mijn computer:
PIII 450
128 MB
13,4 GB HD
brander: HP8100i 4 × schrijven 24 ×lezen
brandsoftware: Nero 5