6600GT + ASRock?

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevani
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-09 20:13
Hey,

Eventjes een vraagje. Ik ben van plan mijn pc te gaan upgraden ( jaja, eindelijk ) maar daarbij wil ik mijn oude AGP kaartje behouden, waardoor ik ben doorgewezen naar het ASRock moederbord met zowel PCI-e als AGP. Nu staat er echter op de site dat het AGP voltage ''1,5 V Only'' is. Voor een XFX 6600GT 128mb AGP, maakt dat veel uit? Ik wil namelijk geen performance verliezen...
Ik heb trouwens verder nog nergens enige ervaringen gevonden met dit moederbord ( de ASRock met ULi 1695 chipset ) dus vandaar dat ik dit hier post.

Zal dit dus enig effect hebben op de prestaties van mijn videokaart? Zo ja, welke dan?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-10 21:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb trouwens verder nog nergens enige ervaringen gevonden met dit moederbord ( de ASRock met ULi 1695 chipset ) dus vandaar dat ik dit hier post.
1) als je geen ervaringen vindt, is dat **GEEN** reden om zo te vissen. Ofwel de ervaringen zijn er niet, danwel je zoekt verkeerd
2) er zijn meerdere topics in PMG volgeschreven over dit moederbord in PMG. Kijk eens hoe het bord heet, dan vind je snel genoeg topics...

Verder mbt die voltage, lees de PMG FAQ eens over voltages, AGP versies (en kijk evt op de site van nVidia over de GeForce 6600GT chip om te kijken wat hij aankan).

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.