Toon posts:

Boekhoud programma

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik kan geen goed boekhoud programma voor mij vinden. Excel vind ik ook niet echt handig, ik heb een eBay winkel en verkoop veel op marktplaats, en ik ben bezig met een internetsite, maar zijn er ook mensen die een programma gebruiken wat daarvoor makkelijk is?

Ik zou gewoon graag facturen willen maken, een gebruiker aanmaken, en dan laten zien welke dag ze hebben gekocht, wanneeer opgestuurt, de prijs, btw, etc etc!

Mvg, Marc

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-08 17:50

Sosabowski

nerd

Tsja het is maar net wat je precies nodig hebt en wat je er aan uit wilt geven. Zelf werkte ik met multivers van unit4 wat een lekker uitgebreid programma is.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-08 21:20

Nik

Zoek eens op Google naar Monicom Software, gratis Nederlandse software waar vast en zeker wat voor je bij zit, Zo gebruik ik ADBplus 2000 om facturen te maken, voorraden te beheren, bonnen te maken, offertes op te stellen enz enz enz.

Verwijderd

Snelstart, UNIT4, Davilex :P Zo veel mogenlijkheden.
Ik kan geen goed boekhoud programma voor mij vinden
Welke programma's heb je zelf al getest ?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 16:21 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Zo'n vraag past prima in software algemeen, tenminste als je vooraf ook zelf wat bekijkt en uitprobeert. Omdat in je topicstart helemaal niets terug te vinden is van wat je al bekeken hebt wordt het zo een beetje vrij roepen en dat is niet de bedoeling. ;)

Lees even Algemene gedragsregels (Netiquette) en de stickys van het subforum en plaats dan gerust een nieuw topic in het juiste subforum.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.