[Office 2003] Grote ruimtes tussen regels

Pagina: 1
Acties:

• Neo2K-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-06 21:45
Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar ik kom er echt niet uit. Ik ben bezig met een verslag, maar als ik nu naar een nieuwe regel maak (ENTER) zijn de ruimtes tussen regels 2x zo groot als normaal.

Als ik SHIFT + ENTER gebruik dan heb ik wel een normale afstand tussen de regels, maar dat is weer irritant met een goeie opmaak bij opsommingen.

Een foto ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jaapover/enter_volgende_regel_verkeerd.gif

Boven de zwarte streep is dus normaal, onder de streep heb ik dus last van die irritante grote ruimtes tussen de regels. WIe ken me helpen? :?

Alvast bedankt!

• nightowl
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-03-2009

nightowl

always too early to sleep

Als je kijkt onder "Format->Paragraph" zie je een instelling "Spacing". Hier kun je de regelafstand instellen. Ik heb de Engelse versie, voor de Nederlandse moet je zelf even kijken onder welke menu optie maar dat zou geen probleem moeten zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door nightowl op 06-04-2006 15:36 ]

Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je wel eens in de opmaak gekeken? Daar kom je al dit soort instellingen tegen. GoT is een forum voor de gevorderde computergebruiker. En dit is makkelijk te vinden. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door over de regels die hier gelden.

Ik verplaats je topic even van Software Algemeen naar Officesuites en -software omdat we Office daar bespreken :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Neo2K-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-06 21:45
Bedankt nightowl _/-\o_ , het stond inderdaad bij Opmaak -> Alinea, de Afstand stond op Auto, maar moest dus blijkbaar op 0 pt staan.

@ sanfranjake, sorry ik had "Officesuites en -software" niet gezien. Ik ben geen beginnende computergebruiken, heb soms alleen het probleem dat Office niet doet wat ik wil ;) (zo vaak werk ik niet met office)