[MSN] Blijft bezig met aanmelden

Pagina: 1
Acties:
  • 902 views sinds 30-01-2008

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Topicstarter
Ik ondervind een heel raar probleem, wat ik niet zo snel opgelost krijg en ook niet goed snap. Het is geen standaard MSN Messenger vraag van kan niet aanmelden. Ben er al een weekje mee zoet om dit probleem op te lossen maar het wil nog niet werken, daarom mijn vraag hier. :)

Op me laptop met een schone Windows XP Professional installatie (1,5 week oud) heb ik MSN Messenger 7.5 van messenger.msn.nl gedownload. De installatie ging zoals gewoonlijk goed, en kon ook gewoon aanmelden. Maar op een gegeven moment heb ik MSN Messenger 7.0 geinstalleerd omdat deze verbindingsinstellingen niet vergeet, wat 7.5 wel doet en aangezien ik het op een laptop installeer is dat wel handig als ik wat verbindingsinstellingen kan wijzigen als ik op een andere locatie ben. :D

Bij het deinstalleren van 7.5 en het installeren van 7.0 kon ik niet aanmelden, nouja hij blijft maar "bezig met aanmelden.." te geven het vreemde is dat ik dus wel online ben bij anderen op dat moment. Als mensen wat naar me typen als ik op dat moment online ben dan komt er bij mij een melding met "Het is niet mogelijk een gesprek te starten met <nickname>". :|

Ik krijg alleen me lijst niet te zien maar hij blijft bezig met aanmelden. Nu heb ik 7.0 gedeinstalleerd en 7.5 weer geinstalleerd en dat probleem is gebleven! Ik kan me dus nog niet volledig aanmelden. De lijst blijft dus weg. Nou heb ik al op GoT en op Google gezocht naar een antwoord als keyword de foutmelding als iemand wat tegen me typt. Maar dan krijg ik berichten over de handwriting tool van msgplus maar dat heb ik NIET geinstalleerd. Daar ligt het dus ook niet aan. :'(

Op verschillende locaties heb ik dit, thuis, school, bij een kennis thuis. Dus dit kan niet aan de router liggen lijkt me.

Wie kan me helpen? Ik kan uiteraard wel opnieuw windows installeren want er staat nu toch nog niets spannends op maar dit is misschien wel te vermijden?! :*)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Verwijderd

en als je het nou eens doet met een andere client?

like mirandaIM of webmessenger?

mirandaIM: http://prdownloads.source...-im-v0.4.0.3.exe?download
webmessenger: http://webmessenger.msn.com

misschien doet die client het wel, tis wat anders werkt wel goed maar ff wennen aan andere layout

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gebruik je draadloos internet?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Op verschillende locaties heb ik dit, thuis, school, bij een kennis thuis. Dus dit kan niet aan de router liggen lijkt me.

lijkt me niet :9

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:19
Des te langer je lijst, des te langer het duurt om al deze gegevens te downloaden.

Ik zou eens proberen UPnP uit te zetten, scheelt ook vaak een hoop.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:44:
[...]

lijkt me niet :9
Ooit gehoord van een draadloze router? ;)

Wat ik bedoel is of je dus met WiFi internet. Dat hebben ze namelijk vaak op scholen en ik heb het thuis ook :)

En mij msn is ook niet echt stabiel :)

[ Voor 21% gewijzigd door Gonadan op 06-04-2006 14:51 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Topicstarter
Webmessenger werkt gewoon, windows messenger trouwens ook. UPnP heb ik al uitgezet in de router. Maar dat mocht ook niet helpen. MirandaIM, Trillian en AMSN zullen dus ook wel werken neem ik aan. Het gaat om MSN Messenger maar die werkt net niet helaas :)

En ik heb beide geprobeerd, zowel draadloos (thuis, op school) en bedraad (thuis, bij een kennis).

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Topicstarter
Iemand misschien nog een idee van wat het kan zijn? Anders is reinstallen van windows me enige uitweg :'(

Verwijderd

tis al een paar maandjes verder intussen...
maar ik heb dit probleem nu ook, vond het een beetje onzin om een nieuw topic te openen, maar als mensen dat toch vinden doe ik dat wel :)
ik vroeg me af of er nog ooit een oplossingen voor was gevonden,
ik heb het echter met live messenger...
webmessenger werkt wel.. maarja... das ook niet alles...

hij check wel het password, want als ik die fout doe dan meld ie dat,
ook meld hij mn webmessenger af.... maar hij komt zelf gewoon niet online..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 17:27 ]

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Topicstarter
Ik heb er toendertijd nog een tijdje verder mee lopen kloten maar uiteindelijk toch Windows XP zelfs helemaal moeten reinstallen. Toen was het probleem verholpen.

Het is hierna ook niet meer terug gekomen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Vandaag is MSN gewoon down; wat geen reden is om oude topics te schoppen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.