Beheer van mobiel-phonebook op PC voor Nokia + Samsung (BT)

Pagina: 1
Acties:

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Ik zoek een applicatie waarmee ik eenvoudig de entries in m'n telefoonboek op m'n mobieltje kan beheren en ook adressen van de ene naar de andere telefoon kan kopieren.

Ik heb namelijk een nieuwe telefoon (Samsung D600) en wil graag de adressen vanuit m'n oude foon (Nokia 6600) naar de nieuwe overzetten - en deze graag op de computer nog even reviewen/aanvullen/bewerken.

Beide telefoons hebben bluetooth, evenals m'n laptop. Het meest ideaal zou dus een applicatie zijn die via bluetooth met een willekeurige telefoon verbindt en adressen kan synchroniseren.

Bestaat dit? Ik heb gegoogled maar niets gevonden :(

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De voor de hand liggende oplossing is de software van Nokia gebruiken om je gegevens te synchroniseren met Outlook dan wel te exporteren naar een .csv bestand en vervolgens met behulp van de Samsung software terug te synchoniseren naar je nieuwe telefoon.

Applicaties die zowel met Samsung als met Nokia kunnen werken, zijn bijvoorbeeld Oxygen: http://www.oxygensoftware.com/en/products/

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Mobiledit! misschien iets voor je? Dit programma kan in ieder geval een hele lijst verschillende telefoons aan en werkt hier ook prima via bluetooth.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Als beide telefoons bluetooth ondersteunen is er ook nog de mogelijkheid natuurlijk om het telefoonboek te synchroniseren. :) Althans, deze optie had ik met mijn Sony Ericsson T610i en W800i :)

Signature