Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SE w800i] Bluetooth remte control profiel installeren

Pagina: 1
Acties:

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Hallo,

Ik probeer al enige tijd een zelfgemaakt afstandsbedieningprofiel voor mijn w88i te installeren (voor bs player). Ik heb nu die .hid file, en ik heb begrepen dat je deze in de map "other" moet zetten.

Ik heb zowel de kabel als bluetooth.

Via bluetooth lukt het me helemaal niet om dingen naar de telefoon te sturen, en via de kabel kan ik het bestand op de mediakaart zetten. Als ik dan de kabel erafhaal, en dan via de telefoon naar het bestand ga en de optie kopieer naar telefoongeheugen kies, en vervolgens de afstandsbediening opstart, zie ik mijn nieuwe profiel er niet tussen staan

Wat doe ik fout?

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 20:39
Ik kan ook mijn w800i niet als afstandsbediening gebruiken. Maar volgens mij ligt dat bij mij aan het feit dat mijn bluetooth dongle geen HID ondersteund.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:24
Ga via de bestandsbrowser naar je Other-map, en kijk naar de opties voor je HID bestand. Volgens mij moet je deze eerst installeren.

• Dark Wanderer
Ik kan de standaard templates die al op de telefoon stonden wel gewoon gebruiken en die werken ook perfect.

Ik kan via de bestandsvbrowser niets instelleren of zo, ik kan alleen kopieren, diverse selecteren of bestends info bekijken...

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

HID kan je alleen op de juiste plek in de foon krijgen door het bestand domweg met BT naar de foon te zenden, dan wordt ie herkend en hij komt goed terecht (send to bluetooth).
Filetransfer (obex) lukt meestal wel, ook als je de standaard xp drivers gebruikt.

Bij mensen die problemen hebben met HID i.c.m. Widcomm drivers zou een 5.x driver het probleem kunnen oplossen.
De 4.x drivers reageren vaak niet op HID vanaf de foon, daarvoor moet je vanaf de pc eerst de HID verbinding met de foon maken en dan pas werkt het.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• Dark Wanderer
Speedy-Andre schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 00:42:
HID kan je alleen op de juiste plek in de foon krijgen door het bestand domweg met BT naar de foon te zenden, dan wordt ie herkend en hij komt goed terecht (send to bluetooth).
Filetransfer (obex) lukt meestal wel, ook als je de standaard xp drivers gebruikt.

Bij mensen die problemen hebben met HID i.c.m. Widcomm drivers zou een 5.x driver het probleem kunnen oplossen.
De 4.x drivers reageren vaak niet op HID vanaf de foon, daarvoor moet je vanaf de pc eerst de HID verbinding met de foon maken en dan pas werkt het.
Ik heb een MSI Btoes dongle, en het is echt de tumor van me pc. Ik wordt helemaal para van dat ding. De drivers deugen niet, en van OBEX heeft ie ook nog niet gehoort, ik zal even kijken of ik dat erop kan krijgen.

Ik heb ook als mijn telefoon verbonden via bluetooth (zodat je dat outlook synschronize progje kunt gebruiken) is, dat de hele pc traag loopt.

Pagina: 1