Geluid uit boxen zodra pc bezig is

Pagina: 1
Acties:

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54

aex351

I am the one

Topicstarter
Ik hen een probleem met mijn geluidsboxen. Zodra ik bijvoorbeeld een programma opstart en geen muziek aan heb komt er een vage krakelende geluid uit mijn boxen. Wanneer ik niets doe met mijn pc dan is het wel gewoon stil. Mijn geluidskaart is overigens een SBLive 5.1.

Het is alsof mijn pc geluid verstuurd via de boxen zonder dat er geluid hoort te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door aex351 op 06-04-2006 12:14 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Verwijderd

klopt hebt ik ook (gehad) , beetje gebrom beetje geratel, net of je je pc hoort nadenken

het kan zijn dat je je pc niet goed hebt geaard in de wandkontaktdoos,

ook is het slim om naar je geluids instellingen te gaan en de optie: "PC geluid" ofeeehh "Luidsprekers" ik weet ff niet hoe dat want ben op me werk waar dat alles is afgeschermt

dit zijn 2 mogelijkheden waar ik na schone install ook vaak last van heb, bij je geluidsinstellingen gewoon ff op dempen drukken en klaar

om je pc te aarden een klein geleidend draadje van je pc naar je radiator laten lopen en daar vast knopen ofzo zodat die geaard is en zijn overtollige stroom kwijt kan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 13:29 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:49

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Zoiets dergelijks heb ik ook wel eens gehad. Ik heb het weten op te lossen door simpelweg alle audioapparaten (weergave en opname) te muten die niet nodig zijn.

Hier staat tekst

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-02 22:16

_AvA_

en dat ben zo.

Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:32:
Zoiets dergelijks heb ik ook wel eens gehad. Ik heb het weten op te lossen door simpelweg alle audioapparaten (weergave en opname) te muten die niet nodig zijn.
En zet de microfoon boost uit ;) Die levert je +20dB extra herrie op :P

Droogkloot.