Toon posts:

| NEWBIE | Automatish image veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Môrge,

Ik zit met een probleembje, zoals de titel al zegt, ik ben een newbie op php gebied.

Ik heb meerdere tabellen. Dmv een linkje(is plaatje) word er een waarde veranderd in tabel2, waardoor deze in formulier2 weergegeven word. Als ik op formulier1 op het plaatje klik, zou deze eigenlijk de pagina moeten refreshen en het plaatje moeten veranderen. Nou begrijp ik dat dat met if en else moet. Echter hoe komt het eruit te zien?

Nou hoeft dit geen typ voor mij topic te zijn. Ik heb op Google en tweakers zitten zoeken maar het was mij niet duidelijk.

grtz.

---------EDIT-------------
Echter moet dat plaatje dan ook weergegeven worden voor andere records die ook in tabel2 staan.
---------/edit------------------

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 11:49 ]

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

:o

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
if ($waarde == "waarde1")
{
  $src = "plaatje1.png";
}
else
{
  $src = "plaatje2.png";
}

http://www.php.net/manual/en/language.basic-syntax.php

Begin maar met lezen.

[ Voor 11% gewijzigd door GX op 06-04-2006 11:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, ga het ff uitproberen en lezen,

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit hoort normaliter in Programming, maar daar zetten ze me op de brandstapel als ik dit topic daarnaartoe move. :o

TS: als je je topictitel al begint met NEWBIE, dan weet je al dat je te weinig hebt voorbereid. Voortaan toch wat meer zelf onderzoeken.

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 06-04-2006 12:13 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.