Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Discussie] Welk baterrijtype verkies jij...

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views sinds 30-01-2008

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:23
De vraag dus welk type batterij verkies jij in je flashspeler, en waarom. AA(A) of Li-Ion accu / Li-Polymeer accu?

Zelf verkies ik AAA, omdat ze klein zijn, toch bieden zij voldoende energie EN ik moet me geen zorgen maken over waar ik een nieuwe batterij moet gaan kopen als die van mij stuk is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[rml][ poll]MP3 spelers: wat voor een type batterijen gebruik jij?[/rml]

;)

Zelf heb ik het liefst een interne Li-polymeer batterij. Ding gewoon inpluggen in het stopcontact en je geen zorgen maken over welke batterij je nou wel of niet opgeladen had en waar je ze gelaten hebt. Wel een beetje persoonlijk dus :)

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Ik heb het liefst AAA's (zoals in me Yepp)
Gaan lang genoeg mee en als ik hem vergeten ben op te laden heb ik zo een vervanger erin :) Was ook een selectie eis bij aanschaf, AA of AAA, geen Li-IOn o.i.d.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Hangt een beetje van de situatie af... Ik heb een iAudio X5, wat een hdd speler is. Als ik hierin AA batterijen zou moeten doen was het formaat zeker 2x zo groot, en dat is iets wat ik niet zou willen. Maar als het gaat om een flash speler die toch al klein zijn (ik heb een iAudio CW300) dan heb ik het liefste een AA batterij. Deze zijn goedkoop en hebben veel capaciteit en het bijkomende voordeel is dat je er meerdere kan mee nemen waardoor je dus nooit zonder stroom hoeft te zitten.

Wil ik dit topic meteen gebruiken om een sneakvraagje te stellen... ik zoek een kastje waar je gewoon 4 AA batterijen in kan doen en waar een USB aansluiting opzit waardoor ik mijn X5 dus kan opladen onderweg als die leeg is. Weet iemand waar ik zoiets kan kopen?

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.