Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Safeplate

Pagina: 1
Acties:

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Safeplate

Je bent eens op zoek naar wat leuke dingetjes voor je auto,. kom je dit tegen :X :D
Aangezien ik nogal eens te hard rijd leek mij dit wel een mooie optie :P
'T zal zo illegaal zijn als de pest,.
Vraag me alleen af of het ook op onze nederlandse platen zal werken,. maar daar is maar 1 manier om achter te komen uiteraard!

* answer_man twijfelt heeeel erg sterk of ie voor de gein een busje zal bestellen... :X

edit:
officiele website:
http://www.safeplate.co.uk/about.htm :)

komt met 30 dagen niet goed geld terug garantie,... 8)7,. nummerplaatjes netjes ingespoten: "neh, et werkt niet" moet je dan je platen mee opsturen zodat hun ze kunnen afwassen voor je? :D

[ Voor 23% gewijzigd door answer_man op 06-04-2006 11:03 ]

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 14:24
WERKT NIET!

omg dat er nog mensen in die bullshit trappen. :X

[ Voor 9% gewijzigd door FragDaddy op 06-04-2006 11:03 ]

Have a wheelie good weekend!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
FragDaddy schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:02:
WERKT NIET!

omg dat er nog mensen in die bullshit trappen. :X
als jij een grap voor et eerst ziet/hoort trap je er nooit in? :P :+

edit:
en nog van grap->bullshit veranderen ook :P,. nou nou

hmm,. morgen maar eens rode nagellak halen dan 8)7 (@ onder :P)
[zoeken op safeplate op Got leverde niks op,. en google vond ik ook niks negatiefs, vandaar :) ]

[ Voor 34% gewijzigd door answer_man op 06-04-2006 11:11 ]

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 14:24
answer_man schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:04:
[...]

als jij een grap voor et eerst ziet/hoort trap je er nooit in? :P :+

edit:
en nog van grap->bullshit veranderen ook :P,. nou nou
Ik vind het ook geen grap want mensen proberen kennelijk geld te verdienen aan een busje gerelabelde haarlak ofzo.

Als ik even de search van GoT gebruik dan vind ik topics uit het jaar 2000 waar dit al bij wijze van grap in genoemd wordt. Dus echt nieuw is de grap niet. Wel beweert er dan een of andere halve zool dat je nummerplaat insmeren met blanke nagellak wel werkt... dus.. misschien moet je dat proberen :+ :D

zwarte nagellak en de letters 'aanpassen' werkt mogelijk wel..

Geloof mij maar.. het enige dat echt werkt is je kentekenplaat wegklappen/draaien als je te snel langs zo'n paal rijdt. Verder is het allemaal onzin. Straks gaat er nog iemand roepen dat een CD achter je ruit ervoor zorgt dat je niet geflitst kunt worden. Wat een paar jaar geleden ook hele stapels mensen geloofden. Te zien aan veel auto's met blanke cd's achter de voor- en achterruit. I laughed so hard.

[ Voor 31% gewijzigd door FragDaddy op 06-04-2006 11:13 ]

Have a wheelie good weekend!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Probeer het eens zou ik zeggen en post je bekeuring bevindingen hier :P

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
FragDaddy schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:09:
Geloof mij maar.. het enige dat echt werkt is je kentekenplaat wegklappen/draaien als je te snel langs zo'n paal rijdt.
Of als je een snelle voet hebt, laars ervoor ;) Heb het geprobeerd, mijn benen zijn te kort :|

[ Voor 9% gewijzigd door Chevy454 op 06-04-2006 15:14 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

FragDaddy schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:09:
Geloof mij maar.. het enige dat echt werkt is je kentekenplaat wegklappen/draaien als je te snel langs zo'n paal rijdt.
Voor de skyline was een mooi systeem te koop. Een nummerplaat met scharnieren aan de bovenkant die door de luchtdruk bij ongeveer 80km/u omgeklapt werd :P

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:42
Worldwide schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:11:
[...]

Voor de skyline was een mooi systeem te koop. Een nummerplaat met scharnieren aan de bovenkant die door de luchtdruk bij ongeveer 80km/u omgeklapt werd :P
Mooier zou zijn met een knopje, als je 's avonds alleen met 180 kmh over de snelweg knalt. Meneer agent rijd wel eens achter me als ik netjes 100kmh rijd waar ik 100kmh mag. En als mijn platen dan weggedraaid zijn is hij vast _niet_ blij :P

XXXVI

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:02

Piggen

Lekker bakkie

Bij Mythbusters hebben eens vanalles getest om te kijken wat effect had op zo'n camera. Spray, aluminiumfolie, LED's, matzwarte lak tot magnetrons en hele constructies op de auto die de boel moesten reflecteren. Resultaat: nada.

edit:
@hieronder. Oké, dan heb ik niks gezegd...

[ Voor 14% gewijzigd door Piggen op 06-04-2006 17:31 ]

Verwijderd

MPmad schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:24:
Bij Mythbusters hebben eens vanalles getest om te kijken wat effect had op zo'n camera. Spray, aluminiumfolie, LED's, matzwarte lak tot magnetrons en hele constructies op de auto die de boel moesten reflecteren. Resultaat: nada.
dat was geen camera, dat was een lasergun.

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

er zijn slechts 2 manieren om geen bekeuring te krijgen:

rij niet te hard. 8)7

zorg dat je niet in je eigen auto rijdt _/-\o_

ondergetekende heeft eens eens zijn auto uitgeleend en 3 uur later stond oom agent voor de deur met de vraag of ik de eigenaar was van een rode alfa 156. (auto nog weg)
kon ik eventjes uitleggen waarom de auto er een videowagen eruit reed (240>) _/-\o_
met veel moeite uit kunnen leggen dat ik de wagen had uitgeleend (horen ze nooit, dat smoesje B) )
het hielp dat tijdens de discussie hij weer aan kwam rijden....

hij kon eventjes 4300 euries neertellen bij oom de rechter

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• paQ
  • Laatst online: 17:48

paQ

4300 euro?

:{

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Chevy454
  • Niet online

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Iemand die mijn auto zou lenen en er dan zo mee gaat rijden zou ik volledig de grond in stampen en die krijgt hem dus ook nooit meer!

Over die cd-tjes achter het raam....ik pleur daar mijn cd's altijd neer, dus daarom krijg ik soms ook van die rare blikken ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 18-11 14:17

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

opgelegd door officier denk ik, is behoorlijk voor nederlandse begrippen

¯\_(ツ)_/¯

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
offtopic:
Bij blik op de weg wel eens een bmw 330 (oid) 150 zien rijden, stopteken krijgen, even twijfelen om te stoppen en uiteindelijk toch nog vol gas (>200km) de politie uitrijden :p

kreeg wel 7500 gulden boete toen (a)

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

flashin schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:18:
offtopic:
Bij blik op de weg wel eens een bmw 330 (oid) 150 zien rijden, stopteken krijgen, even twijfelen om te stoppen en uiteindelijk toch nog vol gas (>200km) de politie uitrijden :p

kreeg wel 7500 gulden boete toen (a)
was volgens mij een grijze 5serie (M5 nogwel dacht ik) als we de zelfde bedoelen, die vluchte naar duitsland geloof ik die was inderdaad 8 duizendeuro kwijt maar niet staande gehouden dus had dacht ik z'n rijbewijs nog ofzo..

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37

Ioniq 5 P45

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Amateurs, ik rij al maanden rond zonder werkende snelheidsmeter en nog steeds geen boete(s) :+

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:04

Wimo.

Shake and Bake!

the_virus schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:20:
er zijn slechts 2 manieren om geen bekeuring te krijgen:

rij niet te hard. 8)7

zorg dat je niet in je eigen auto rijdt _/-\o_

ondergetekende heeft eens eens zijn auto uitgeleend en 3 uur later stond oom agent voor de deur met de vraag of ik de eigenaar was van een rode alfa 156. (auto nog weg)
kon ik eventjes uitleggen waarom de auto er een videowagen eruit reed (240>) _/-\o_
met veel moeite uit kunnen leggen dat ik de wagen had uitgeleend (horen ze nooit, dat smoesje B) )
het hielp dat tijdens de discussie hij weer aan kwam rijden....

hij kon eventjes 4300 euries neertellen bij oom de rechter
Een 156 die 240+ doet? Lag er een GTA blok in ofzo? 4300 euro bij de rechter? Ik weet niet ...

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:49:
Amateurs, ik rij al maanden rond zonder werkende snelheidsmeter en nog steeds geen boete(s) :+
Gewoon kijken hoe snel het andere verkeer rijd _/-\o_

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-11 21:14

MBV

Nou, dan zou ik dus nog wel even remmen voor de flitspalen, veel mensen rijden 10-20 te hard. Is 's avonds een uitkomst: op 5 sec van een hardrijder rijden, en hard remmen als je een flits ziet :+

Wat wel zal helpen is die 'terugflits'-dingen, maar dat is dus wel illegaal :)

[ Voor 19% gewijzigd door MBV op 11-04-2006 17:31 ]

• flippy
  • Niet online

flippy

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:18:
[...]

ik ben busschauffeur, lijkt me tofe actie om 130 met een bus mee te rijden met de rest... |:(
(goed mn bus IS onbegrenst, maar toch O-)
Een 156 die 240+ doet? Lag er een GTA blok in ofzo? 4300 euro bij de rechter? Ik weet niet ...
gechipte gta blok, mijn oude 1.8 is gesneuveld door een steen+carter :(
de dealer heeft wel beetje geholpen met het aandikken van de reparatiekosten O-)

[ Voor 32% gewijzigd door flippy op 11-04-2006 22:29 ]

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

ephymerous schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:20:
[...]

Mooier zou zijn met een knopje, als je 's avonds alleen met 180 kmh over de snelweg knalt. Meneer agent rijd wel eens achter me als ik netjes 100kmh rijd waar ik 100kmh mag. En als mijn platen dan weggedraaid zijn is hij vast _niet_ blij :P
nog mooier zou zijn als dat knopje gelinkt wordt met een radardetector, gpsdetectie of tomtom style systeem zodat ie automatisch bij controles en flitspalen je kenteken even opklapt. :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

the_virus schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:24:
[...]

ik ben busschauffeur, lijkt me tofe actie om 130 met een bus mee te rijden met de rest... |:(
(goed mn bus IS onbegrenst, maar toch O-)

[...]

gechipte gta blok, mijn oude 1.8 is gesneuveld door een steen+carter :(
de dealer heeft wel beetje geholpen met het aandikken van de reparatiekosten O-)
Dus er zat een GTA blok in je 1.8 bak? Respect.

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:18:
[...]

nee ik rij gewoon altijd 30 :+

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
Hoe weet je nou dat je 30 rijdt dan :')

Ioniq 5 P45

• flippy
  • Niet online

flippy

Dus er zat een GTA blok in je 1.8 bak? Respect.
aan de buitenkant inderdaad nog steeds een 1.8 (zelfs de 1.8TS op de achterkant zit er nog op). ik heb er alleen 17" onder gezet omdat de remschijven van de gta niet passen met de standaard velgen. |:(
het is wel naadje dat ik met max wegtrekken in de 3 nog zit met tractiegebrek (lees: meer rook dan snelheid) is een bekend en slecht oplosbaar probleem bij de gta.

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Spiller schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 23:36:
Hoe weet je nou dat je 30 rijdt dan :')
kip, je hebt me :+

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

the_virus schreef op woensdag 12 april 2006 @ 00:14:
[...]

aan de buitenkant inderdaad nog steeds een 1.8 (zelfs de 1.8TS op de achterkant zit er nog op). ik heb er alleen 17" onder gezet omdat de remschijven van de gta niet passen met de standaard velgen. |:(
het is wel naadje dat ik met max wegtrekken in de 3 nog zit met tractiegebrek (lees: meer rook dan snelheid) is een bekend en slecht oplosbaar probleem bij de gta.
Heb je nog foto's? Ik wil je best geloven .. maar een GTA blok in je TS bouwen is HEEL,HEEL wat meer werk dan alleen 'ff' de motor en de remmen overschroeven. Alleen voor het ombouwen van de brackets naar 1.8 standaard ben je al bakken geld kwijt. Of is de hele ophanging ook omgebouwd? En wat te denken van de kabelboom/ecu enz. niks, werkelijk niks past zomaar 1:1
Pagina: 1