MSI K7T Master & U160 SCSI... Hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Topicstarter
Ik heb sinds kort een K7T Master (MS-6347), nu heb ik 1 probleem.... ik krijg de SCSI controller (Adaptec 7892) niet aan de praat in win2k.... Ik krijg de melding dat er geen vrije bronnen gevonden kunnen worden...

Ik heb alle kaarten uit mijn pc gehaald, alle onboard trash uitgegooid, win2k opnieuw ge-installeerd, zelfde probleem...

Toen maar de drivers van Adaptec geladen tijdens setup van win2k (is niet echt nodig want win2k ondersteund al u160 scsi).

Het vreemde is dat de scsi controller volgens de bios irq 11 heeft, maar onder windows zegt ie dat dit irq al in gebruik is :-( (Ik kan echter niets vinden met irq 11 in de lijst met irq's)

Tevens heb ik de Via drivers 4.24a, 4.25a, 4.27a en 4.28a gebruikt, nog steeds hetzelfde probleem.

In windows 98se werkt alles wel.

Ik gebruik bios versie 1.2

Heeft iemand nog suggesties?

webOS all the way!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:31
Win2000 ondersteunt standaard niet U160, hiervoor dien je drivers te installeren.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Topicstarter
Heb ik dus gedaan, Adaptec heeft net U160 drivers v1.00b uitgebracht, ik heb dus tijdens install van win2k op F6 gedrukt en de drivers van de diskette geladen, maar werkt ook niet:(

webOS all the way!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03 21:12
Sorry dat ik nog op dit oude topic reageer:

krijg binnenkort dit mobo binnen en ben van plan ook W2K te gaan draaien. Hermanvh: heb je dit nog aan de praat gekregen?????