gibraltar

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dennis_LU
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 09:34
Hallo Allemaal,

Kent een van jullie het routerpakket gibraltar? http://www.gibraltar.at en wat zijn je ervaringen? Ik heb nu freesco draaien en dat draait leuk. Een van mijn vragen zijn hoe die cd op kan starten als er op de website staat dat er geen bootable cdrom voor nodig is. maar over een bootfloppy wordt niet gepraat?
heeft iemand hier meer informatie over?

Ik hoop dat er iemand hier iets weet hierover?

Verwijderd

lijkt me wel een kewl pakketje, ff een keer proberen...

btw. er staat wel dat er een floppy bij zit met de config ed. erop, dus die zal wel bootable zijn...

• dennis_LU
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 09:34
Op woensdag 24 januari 2001 13:44 schreef broodrooster2 het volgende:
lijkt me wel een kewl pakketje, ff een keer proberen...

btw. er staat wel dat er een floppy bij zit met de config ed. erop, dus die zal wel bootable zijn...
Ja dat heb ik ook gezien.. maar ergens downloaden van die floppy is me nog niet gelukt..
de iso wel..
:)

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ze bedoelen dat je geen Bootable CD-Rom nodig hebt doordat je boot met een flop. Op die flop worden de cd-rom drivers geladen, vervolgens staat er in msdos.sys een verwijzing naar je cdrom, dat die daar van moet verder booten. Dit is dus heel makkelijk, kan je zelfs met een oude 486 fictief van cdrom booten.
;FORMAT
[Paths]
WinDir=C:\WINDOWS
WinBootDir=C:\WINDOWS
HostWinBootDrv=C
In plaats van C:\ komt er dan D:\

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

ik heb hem gedownload en naar ik begrijp wordt de /etc/... folder op de flop gezet..

maar hoe configureer ik hem dan?? moet ik alle bestanden afpluizen om hem naar mijn believen in te stellen of is er een handige "setup" funktie die ik over het hoofd zie..

(zit er trouwns iets van een GUI bij?? xwindows ofzo??)

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

niemand die gibraltar of andere cd-bootable distro draait die mij wat installtips kan geven..

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

laat maar fout gelezen
Pagina: 1