Sites gemaakt op een Mac bekijken in IE voor Windows

Pagina: 1
Acties:

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
Morning,

Ik werk voor een bedrijf waar we een e-commerce programma gebruiken, wij willen testen of dit ook functioneert op een MAC.

Ik heb de volgende site gevonden om sites in Safari te previewen: http://www.danvine.com/icapture/

Nou vroeg ik me af of het bij een van jullie bekend is of er ook een programma/website of tool bestaat die het omgekeerde doet?

Dus sites die zijn gemaakt op een MAC previewen in Internet Explorer/Firefox voor een windows bak?

Alvast bedankt

• Daenney
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09-2016

Daenney

42

Hebben jullie niet een Windows bak staan voor dergelijke testingfunctionaliteit dan?!
Verder, voor zover ik weet is me een dergelijke app niet bekend, je kunt hoogstens IE for Mac proberen maar die rendert anders dan IE6 of dmv Darwine gewoon IE6 voor windows draaien en daarin testen

iCapture previewd hem alleen als IE7 beta, niet IE6...

[ Voor 10% gewijzigd door Daenney op 06-04-2006 11:46 ]

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
Daenney schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:44:
Hebben jullie niet een Windows bak staan voor dergelijke testingfunctionaliteit dan?!
Verder, voor zover ik weet is me een dergelijke app niet bekend, je kunt hoogstens IE for Mac proberen maar die rendert anders dan IE6 of dmv Darwine gewoon IE6 voor windows draaien en daarin testen

iCapture previewd hem alleen als IE7 beta, niet IE6...
Wij hebben hier alleen maar Windows-pc's staan :)

Internet Explorer voor de Mac en voor de PC renderen compleet anders dus daar kunnen we niet mee testen

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 00:08

Nitai

Live the life you love.

Ik zou je aanraden om te investeren in een Mac systeem. Dergelijke rendertools zijn niet 100%.

Ik neem aan dat je in toekomstige patches etc. van jullie systeem dit ook weer op de Mac willen testen, daarom is het misschien verstandig om een Mac systeem aan te schaffen.

Ik zou er niet voor kiezen om Internet Explorer op de Mac ook te ondersteunen. 1 of 2 grote browsers op een OS zou voldoende moeten zijn om 98% van de gebruikers te bedienen. (Op windows bijvoorbeeld IE en Firefox, op de Mac Safari en Firefox/Camino).

Je kan het toch nooit 100% afbakenen. :)

Als je probeert de WC3 standaarden te volgen dan kom je al een heel eind ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 06-04-2006 12:06 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025

Human Bobby

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024

Verwijderd

Nippletwister schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:53:
[...]

Internet Explorer voor de Mac en voor de PC renderen compleet anders dus daar kunnen we niet mee testen
Ik ken overigens weinig mensen met een mac die IE gebruiken; de meesten gebruiken Safari en/of FireFox... En als ze al IE gebruiken raad ik ze meestal aan gewoon Safari of FireFox te gebruiken ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 13:54 ]

Verwijderd

Browsershots.org. Wachtrij van een uur, maar een groot gratis aanbod aan browserpreviews.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-02 22:23
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:53:
[...]

Ik ken overigens weinig mensen met een mac die IE gebruiken; de meesten gebruiken Safari en/of FireFox... En als ze al IE gebruiken raad ik ze meestal aan gewoon Safari of FireFox te gebruiken ;)
IE voor mac wordt al lang niet meer ontwikkeld, dus inderdaad: test op safari en firefox.

No production networks were harmed during this posting

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
paella schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:34:
[...]

IE voor mac wordt al lang niet meer ontwikkeld, dus inderdaad: test op safari en firefox.
Het stomme is dat IE for mac een betere HTML implementatie heeft dan IE voor windows ex doctype :?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Nippletwister schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:53:
[...]

Ik zou een dikke drol draaien op IE Mac, en gewoon testen op je Windows bak in IE en FF; daarna kijk je nog even snel of je geen JS-truukjes gebruikt die Safari niet kent (zoals de DOMParser) en klaar is klara.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1