Beste Tweakers,
Ook ik heb de wondere wereld van Oblivion betreed. Heb de game gepreorderd, een 7800GS aangeschaft en ik dook helemaal in de game.
A fijn, alles draait prima tot......gisteravond. Wat wil het geval. Notna dacht even verder te gaan met zijn char, maar tot zijn grote verbezing stop het laadbalkje (net na het afgaan van de Betsheda intro) bij 99%. De game doe niks meer, zip, nada, nothing.
Alt Tab werkt niet en de proces killen in taskmanager wil ook niet. Hij geeft aan de de game 'not respond' maar hoe vaak ik ook End Task doe---> niks (heb dit getest dmv windowed mode)
Wat heb ik geprobeerd
• Drivers reinstallen --> geen effect
• Originele .ini gebruiken --> geen effect
• Settings veranderen --> geen effect
• Game reinstallen --> geen effect
Waarom kijk je niet verder dan je neus lang is
• Oblivion topic is een discussie topic, geen hardware related topic
• Forum van zowel GoT als Betsheda doorgenomen, maar geen result
• Google ookal doorgespit, maar nada (ook lastig zoeken met termen
)
Ik kom dus simpel weg niet in het hoofdmenu. Ik hoop dat iemand een idee heeft wwat ik nog zou kunnen doen.
P.S Niks is overclocked, geen mods voor de game en specs staan in sig
Ook ik heb de wondere wereld van Oblivion betreed. Heb de game gepreorderd, een 7800GS aangeschaft en ik dook helemaal in de game.
A fijn, alles draait prima tot......gisteravond. Wat wil het geval. Notna dacht even verder te gaan met zijn char, maar tot zijn grote verbezing stop het laadbalkje (net na het afgaan van de Betsheda intro) bij 99%. De game doe niks meer, zip, nada, nothing.
Alt Tab werkt niet en de proces killen in taskmanager wil ook niet. Hij geeft aan de de game 'not respond' maar hoe vaak ik ook End Task doe---> niks (heb dit getest dmv windowed mode)
Wat heb ik geprobeerd
• Drivers reinstallen --> geen effect
• Originele .ini gebruiken --> geen effect
• Settings veranderen --> geen effect
• Game reinstallen --> geen effect
Waarom kijk je niet verder dan je neus lang is
• Oblivion topic is een discussie topic, geen hardware related topic
• Forum van zowel GoT als Betsheda doorgenomen, maar geen result
• Google ookal doorgespit, maar nada (ook lastig zoeken met termen

Ik kom dus simpel weg niet in het hoofdmenu. Ik hoop dat iemand een idee heeft wwat ik nog zou kunnen doen.
P.S Niks is overclocked, geen mods voor de game en specs staan in sig