Toon posts:

-1 First post? :?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay, normaal zeur ik nooit in dit forum.. Maar ik plaats een normaal bericht op de FP en ik krijg een -1 First Post? :? Wat voor gelul is dat nou.

Clique

Kan iemand hier ff naar kijken... Er zijn nog meer reacties als -1 first post gerated (geheel onterecht :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Vind je zelf dat je echt iets nuttigs toegevoegd hebt? :). Ik kan me prima voorstellen dat mensen denken dat je voornamelijk snél iets wilde posten, in plaats van persé een nuttige reactie wilde geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De plaatstijd van het nieuwsbericht van 21:55 en je reactie van 21:56 wekken hoe dan ook de schijn tegen je. Daarnaast bevat je bericht niets wat enige relatie aangeeft met de inhoud van het bericht (ofwel, je reactie had ook geplaatst kunnen worden na alleen lezen van de titel van het bericht).

Ik begrijp de insteek van degenen die gemodereerd hebben wel - zelfs al is de reactie helemaal niet bedoeld als first post -

Hetzelfde geldt in mijn ogen voor het bericht van Janoz dat het in ieder geval goedkoper is dan een standalone Blue-ray speler. Als beide berichten wat meer diepte zouden hebben laten zien door bijvoorbeeld met referenties te komen wat betreft prijstrends van de verschillende consoles naast elkaar, dan waren ze een stuk waardevoller geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge jonge, wat streng. Als een topman van een bedrijf suggereert dat een hoge prijs eigenlijk scherp geprijsd is, dan is dit een nuttig stukje historisch perspectief. Het had iets uitgebreider beargumenteer kunnen worden (bv. "Toen waren de intenties ook om de prijs zo te houden" oid.), maar aangezien de prijs van een apparaat belangrijk is vond ik dit een nuttig inzicht.

+1 Ondergewaardeerd van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

-1 fipo is het niet wmb, maar of het nu werkelijk een post is waar je iets aan hebt waag ik te betwijfelen.
Imho is zowel 0 als +1 verdedigbaar, waarbij ik een (hele lichte) voorkeur voor +1 heb.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de verandering :)

Zal voortaan dan wat meer beargumenteren, bedoelde het niet als een snelle first-post.. Dus sorry daarvoor luitjes :>

/edit Betreffende FP post meteen aangepast... Voegt iig al een stukje meer toe :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 14:33 ]

Pagina: 1