Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik word gek, ik heb Route66 op de N70 gezet en was hier niet al tevreden over. Merkte ook dat men instellingen hier en daar veranderd zijn door Route66. Nu komt het, als ik via bestandsbeheer Route66 probeer te verwijderen komt de melding dat deze in gebruik is en eerst moet worden afgesloten. Route66 is niet opgestart raar genoeg, ik selecteer ja om te verwijderen en vervolgens krijg ik een systeemfout? Ik krijg die rommel er dus niet meer vanaf. Fabrieksinstellingen doet hier niets mee. Iemand anders nog een suggestie?

Verwijderd

Ik heb pas sinds vandaag de N70 (en ben er tot nu toe blij mee :*)), maar is het niet zo dat je applicaties moet uninstallen? In het menu onder instrumenten -> beheer staan als het goed is allemaal applicaties. Daar verwijderen misschien?

Ik zie net in de help voor toepassingbeheer dat je de applicatie moet selecteren en dan op de C knop moet drukken om het te verwijderen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 01:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Leek erop dat Route66 vanaf de memcard geladen werd. Vandaar dat deze niet verwijderd kon worden. Probleem is inmiddels opgelost door de memcard in een cardreader te proppen en te formateren. Verder ben ik ook tevreden over de N70, alleen die batterij gaat mij iets te kort mee :'( Om over de ellende met andere GPS muizen nog maar te zwijgen. Topic mag op slot

Verwijderd

Probeer het programma inderdaad bij Toepassingsbeheer te verwijderen. Als dat niet gaat omdat het programma in gebruik is, reboot dan, en houdt het pen-knopje ingedrukt. Dan boot hij zonder apllicaties te auto-starten. Probeer dan nog eens het programma te verwijderen met Toepassingsbeheer. Als dat niet lukt, gebruik dan FExplorer om het programma te verwijderen uit C:\system\apps of E:\system\apps, afhankelijk van of je hem naar het telefoongeheugen of naar de MMC hebt geinstalleerd. Als het goed is heb je hem naar de geheugenkaart geinstalleerd. Je kan in dat geval, als het voorgaande niet werkt, ook de hele geheugenkaart formatteren (FAT, niet FAT32) of wissen. Je bent dan uiteraard alles wat erop stond kwijt. Je kan ook je hele telefoon, maar dan niet de geheugenkaart, herformatteren, dat is de uiterste maatregel. Toets daarvooor *#7370#. Dit proces duurt meerde minuten. Het beste kan je de telefoon aan de lader hebben als je het doet. Dit copiëert een backup van het besturingssysteem naar je telefoongeheugen.

Succes.