[XP] Eigenschappen toevoegen aan mappen*

Pagina: 1
Acties:

• EvdB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-03 16:19
Bij bestanden is het mogelijk om eigenschappen toe te kennen zoals, onderwerp, auteur, titel etc. Het is zelfs mogelijk voor office documenten om aangepaste eigenschappen te definieren. Is het ook mogelijk om dit voor mappen te doen?
Ik wil voor mappen ook een titel en onderwerp toekennen, zodat ik in de verkenner niet alleen de naam van de map kan zien maar ook de titel en onderwerp.

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-03 23:31
Volgens mij kun je hoogstens op de customize/aanpassen tab in de properties/eigenschappen wat dingen aanpassen zoals type van de map en te gebruiken icoontjes.

Waarom wil je dit precies?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie ging het hier over?

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
In XP kan je inderdaad een standaard template (zoals video of documenten) of icoontje toekennen aan een bepaalde map. Maar een map een onderwerp of titel geven heb ik nog niet gezien. Inderdaad brand de vraag dan hier: waarom heb je dat nodig?

[ Voor 9% gewijzigd door Marf0rz op 06-04-2006 10:37 ]

If you can't beat them, buy them !

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04:21

ThunderNet

Flits!

Dit is nog niet mogelijk :) straks met WinFS kan het wel. Maar dan moet je dus nog even wachten :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• EvdB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-03 16:19
Het gaat inderdaad om WindowsXP
Jammer dat het niet gaat en zal ik moeten wachten op WinFS.

In de tussentijd maar een oplossing verzinnen zodat ik dit wel voor elkaar krijg. Tijd voor een nieuw projectje :)
Pagina: 1