En daar ging me LPT1 poort..

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18
Ok, weet dus echt niet wat er gebeurt is, maar me printer doet het niet meer en Windows kan geen LPT1 poort meer vinden...
Als iemand daar een oplossing voor weet, graag.. Maar ik zat ook al te denken aan een verloopje naar mijn USB poort, alleen kan ik nergens een goede vinden. Iemand daarvoor ideeen?

Verwijderd

Werkt dat muisverloopje trouwens Tim??
Aangezien hij zijn PS/2 poort ook heeft opgeblazen..

tadaaaaaaa, kijk eens in Bios, kijk eens in Norton hardwarecontrole, kijk eens naar een nieuwe mobo die lekker stabiel (zal je vader nodig hebben, zeker als Pierre er weer eens is is ASUS K7V, installeer die erin, koop die nieuwe PC, zet op die ander athlon700, pappa snelle pc, jij snelle pc, iedereen blij!

mocht je ooit nog een GeForce II GTS installeren op een ABIT KA7 of welk mobo met VIA chipset dan ook, prepare to DIE! (lees topic over mijn probleempje met video kaart)
overigens, hopenlijk werkt het met VIA drivers WEL!

• Tim
Wat had dit er nou weer mee te maken??Verloopje ben ik vergeten, OK..
Iemand anders nog een idee?

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:09
Je kan ook gewoon een nieuwe ltp-poort kopen, probleem ook opgelost. Kost ongeveer Fl. 20,00 (heb ik betaald op zo'n beurs)

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Tim
Ehm.. m'n LPT1 poort zit vast aan mijn moederboord..

Verwijderd

Maar Tim, die LOSSE LPT1 poort pleur je in een PCI-slot, DUH!

Wordt die nieuwe dan server ofzo? want anders zit er weer teveel in he? 5PCI-sloten vol (2xnetwerkkaart, LPT1poort, Voodoo Banshee, SB-Live) goh, krijg je straks weer conflicten, schiet je vader niet echt veel mee op!

Verwijderd

ik zei toch dat je dat verloopje vergat
Pagina: 1