Vreemd gedrag Javascript in IE

Pagina: 1
Acties:

• Jo3p789
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08-2024
Hallo,

In een verloren uurtje heb ik een domme brute-kracht Sudoku oplosser in elkaar geprutst, met als doel inzichtelijk te maken hoe het zoeken vordert. Het werkt allemaal prima, maar IE doet wat raar.

Elke mogelijk wordt onderzocht, en getoond op het scherm, dus elk cijfer wordt even kort weergegeven in het betreffende veld. Dit werkt uitstekend in Firefox, maar in IE worden de cijfers niet weergegeven. IE toont alleen het uiteindelijke resultaat, en lijkt het invullen over te slaan.

Weet iemand waar dit aan ligt? Ik kon er niets over vinden op internet en ik snap het niet.

Je vindt 'm op xxx.xxxxxxx.xxx

Alvast bedankt!

Jo3p

[ Voor 3% gewijzigd door Jo3p789 op 31-05-2006 15:49 . Reden: site plat ]

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Wat heb je zelf reeds geprobeerd? Je kan op zo'n minst zoeken waar de fout volgens jou opdtreedt. Overigens geeft de js console van FF twee errors, misschien kan je eens beginnen om daar naar te kijken.

March of the Eagles

• Jo3p789
Die foutmeldingen (bij mij zijn het er vier) vinden hun oorsprong in de code die Brinkster (waar de boel gehost wordt) toevoegt aan de pagina. Als ik 'm lokaal draai krijg ik ze niet.

Het probleem is dat ik echt niet weet waar ik het zoeken moet. De code is redelijk netjes, en aangezien FireFox het exact interpreteert zoals bedoeld, lijkt me er niets mis mee (ik kan het hooguit slechter maken...).

Het lijkt een specifiek IE iets te zijn, maar googlen levert mij helemaal niets op (maar mogelijk zijn hier mensen handiger in het omschrijven van een probleem).

Misschien is het wel heel simpel; toont IE niets totdat een script is afgelopen. Maar ik ben dat gedrag nog nooit eerder tegengekomen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:29

crisp

Devver

Pixelated

Het is vrij normaal dat browsers tijdens script-executie de schermpresentatie niet updaten, maar pas daarna een update doen. Om dat te omzeilen zal je gebruik moeten maken van timeouts tussen bepaalde stappen - dat voorkomt tevens de waarschuwing dat een script al lange tijd bezig is.

Intentionally left blank

• Jo3p789
Ga ik mee stoeien, dankjewel!

• Jo3p789
Tot nu toe zonder resultaat gezocht. Dus elk idee is welkom.

Zoek ik fijn verder.

gr,

Jo3p

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:29

crisp

Devver

Pixelated

gezocht op setTimeout() ?

Intentionally left blank

• Jo3p789