Toon posts:

probleem met extra geheugen naast dual channel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen :)

Ik zit ff met een probleempje namelijk dat mijn pc stukken trager is geworden na in installeren van extra geheugen.

Ik heb dus een reepje van 512MB Kingston Valueram PC3200 gekocht (ze hadden ff niet anders bij de lokale PC boer) en die heb ik naast 2 reepjes 256MB Kingston Hyper-X @ dual channel draaien.

Heb het nieuwe reepje geheugen getest en alles lijkt goed te zijn.

Wat kan hier het probleem zijn?

Alvast bedankt!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je dual chanal is weggevallen met dat je nu een oneven aantal reepjes hebt !

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
het bios geeft nog wel keurig aan @ dual channel

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

gebruik hiervoor in windows een progsel als cpu-Z of everest home/sisoft sandra, dat geeft ook meerdere andere testen om de doorvoersnelheid, lees- en schrijfprestaties te testen...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Wat voor moederbord is het eigenlijk? Van sommige moederborden is bekend dat ze niet lekker samenwerken met valueram van Kingston...

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om een asus a7n8x-e deluxe mobo

het systeem draait trouwens wel stukken beter zonder dat reepje valueram

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 10:31 ]

Verwijderd

Laat dat nou net de serie zijn waar ik het probleem van ken, niet uit eigen ervaring maar van een kennis. Met valueram was zijn systeem niet vooruit te branden. Als je even in de search zoekt op valueram en a7n8x dan kom je het wel tegen, denk ik.
Pagina: 1