Toon posts:

[wmplayer] Foutmelding bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik een stream open vanuit IE in windows media player, krijg ik de volgende foutmelding << klik

Ik heb wmplayer 10 en heb deze geupdate. Maar toch blijf ik de foutmelding krijgen, telkens als ik de mediaplayer opent.

Iemand enig idee, wat ik kan doen :? Zijn het geen ontbrekende codecs misschien?

Besturingssysteem: WinXP Pro SP2
Wat ik al heb gedaan: Windows Media Player geheel verwijdert en opnieuw geinstalleerd.
Windows Update.....

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 17:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef de topic even een schop omhoog, omdat er drie dagen niet gereageerd is. ;)

Weet iemand bovenstaand probleem.(Zie vorige post....)
Het is echt een probleem waar ik zelf niet uitkom, ook al heb ik veel geprobeerd...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Krijg je die foutmelding ook als je mediaplayer opstart en de stream handmatig invult?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op zondag 09 april 2006 @ 00:01:
Krijg je die foutmelding ook als je mediaplayer opstart en de stream handmatig invult?
Nee, heel opmerkelijk! Als ik Media Player open en ik open daarna een URL doet hij het wel. >:)
Maar deze methode werkt natuurlijk niet als ik een stream wil openen van internet, dan geeft hij gewoon een foutmelding.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 14:26 . Reden: NIEMAND??? ]

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is inmiddels opgelost.
Ik heb bij IE de invoegtoepassingen van Windows Media Player uitgeschakeld, zodat als er een mediafile wordt geopend, je de melding krijgt dat WMP uitgeschakeld is. Daarna kan je op de knop "afspelen in standaart player" klikken, waarop hij de stream opent in Windows Media Player, en niet binnen IE in de Media Player

Zo gaat het goed ... WMP crasht nu niet meer _/-\o_