Toon posts:

2 VCD bin's --> 1 DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heel simpele vraag:

Ik heb 2 bin files van elk 800 MB. Ik wil deze 2 files graag branden op 1 DVD. Is dit mogelijk, en zo ja, hoe?
Heb al gezocht op GoT maar ik vond alleen maar andere combinaties.

Alvast bedankt.

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

niet in 1 x ben ik bang. Maar mount ze even met deamon. zet ze naar je hd en brandt ze dan op dvd. Je moet wel een multiplayer hebben die buiten de standaard norm om mpg4 speelt anders gaat het niet lukken denk ik. Of je zou de vcd structuur aan moeten houden maar volgens mij trapt een standaard dvd speler daar niet in

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-08 14:05
Als je het vcd's wil houden wel...

maar anders waanscheinlijk niet.
Want een dvd formaat is een stuk groter dan vcd dus als jij vcd omzet naar dvd is een dvd met een film al vol.

Verwijderd

gaat wel als je de bin bestanden er los op zet, maar die kun je dan niet afspelen op dvd speler, voor backup kan het wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze gemount en dat lukt gewoon. Moet ik dan wel de extensie veranderen naar .mpg of moet het .dat blijven? En hoe brand ik met nero de dvd zodat de 2 files achter elkaar afgespeeld gaan worden of dat ik in ieder geval kies wanneer welke file.

Mijn dvd-speler ondersteund trouwens wel mpeg ed geloof ik, ik kan gewoon divx erop afspelen.

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

nou dan is het simpel. dan zal je speler dit waarschijnlijk ook snappen. gewoon als data dvd beginnen en daar plak je de 2 mpg bestanden op. In de speler er mee en klaar !
Pagina: 1