"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
De waarde van je kaart kan je even vergelijken in de Pricewatch of in het Hardwaretaxatietopic
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Waar is dat topic? Dat unlocken heb ik ook gedaan en ze werkten allemaalOuterspace schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:22:
Hou je er wel rekening mee dat je de 6800LE nog over kan klokken? Dan is hij weer een stuk sneller dan de kaart voorheen (dit simpelweg door een software modificatie namelijk pipelines openzetten). Dan zal het een minder goede deal zijn.
De waarde van je kaart kan je even vergelijken in de Pricewatch of in het Hardwaretaxatietopic
De 6600 GT is iets sneller dan een standaard 6800 LE. Als je echter alle pipes + vertex shaders kan unlocken is de 6800 LE veel sneller.
Passieve koeling heeft enorme meer-waarde. 256 MB ook. Kijk wel even naar de core + mem speeds. Het kan zijn dat deze lager zijn dan de normale 6600 GT.
Je mobo kan kennelijk AGP en PCI-e aan?
[ Voor 10% gewijzigd door TweakerNummer op 05-04-2006 21:28 ]
Dan is je kaart vele malen sneller dan die 6600.... Ik zou het dus niet doen....Ge64 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:25:
Waar is dat topic? Dat unlocken heb ik ook gedaan en ze werkten allemaal
De 6800LE heeft ook nog een 256-bits geheugenbus, i.t.t. de 6600 die 'maar' een 128-bits membus heeft.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Nee maar ik wil upgraden, ben ik van die afschuwelijke VIA chipset af.TweakerNummer schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:27:Je mobo kan kennelijk AGP en PCI-e aan?
Komt er nu dus op neer dat de ruil niet doorgaat, dus bij deze:
Wie wil er een PCI-e 6600 256MB kaart voor 110 euro? Hij is gloednieuw de eigenaar kan er niks mee omdat die geen PCI-e ondersteuning heeft.
[ Voor 34% gewijzigd door Jeroen op 05-04-2006 21:46 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ach ja kan toch zijn dat een potentiele koper zich hier door de titel aangetrokken voeltcybersteef schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:41:
Dat soort dingen moet je toch echt in V&A doen