Ik heb een externe harde schijf USB 2.0, die ik aansluit op een USB 2.0 pci card.
Deze PCI card heb ik pas gekocht en geinstalleerd.
Als ik de HD aansluit via de deze USB poort, dan vind die hem maar af en toe en als die hm vindt dan is die niet te benaderen, maar dan vraagt die om te formateren. Dit heb ik ook al eens gedaan maar niet geholpen.
Als ik de exteren HD aansluit op mijn "oude" USB 1.1 poort dan werkt die wel correct.
Als ik de HD aansluit op mijn laptop die wel USB 2.0 heeft dan werkt die ook perfect.
Waar zou het aan kunnen liggen, toch aan het PCI-kaartje dan. Maar als ik bijv. mijn digi. camera op deze PCI USB 2.0 aansluit werkt die ook goed.??
Ik heb de pc opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde resultaat.
Ik heb ook een een andere USB 2.0 PCI kaart gehaald, maar het probleem blijft zich voordoen.
Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen dat dit probleem veroorzaakt?
Misschien het moederbord? Het is een Epox 8KTA3+
Het gaat om een maxtor 250Gb HD
Windows XP SP2
Deze PCI card heb ik pas gekocht en geinstalleerd.
Als ik de HD aansluit via de deze USB poort, dan vind die hem maar af en toe en als die hm vindt dan is die niet te benaderen, maar dan vraagt die om te formateren. Dit heb ik ook al eens gedaan maar niet geholpen.
Als ik de exteren HD aansluit op mijn "oude" USB 1.1 poort dan werkt die wel correct.
Als ik de HD aansluit op mijn laptop die wel USB 2.0 heeft dan werkt die ook perfect.
Waar zou het aan kunnen liggen, toch aan het PCI-kaartje dan. Maar als ik bijv. mijn digi. camera op deze PCI USB 2.0 aansluit werkt die ook goed.??
Ik heb de pc opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde resultaat.
Ik heb ook een een andere USB 2.0 PCI kaart gehaald, maar het probleem blijft zich voordoen.
Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen dat dit probleem veroorzaakt?
Misschien het moederbord? Het is een Epox 8KTA3+
Het gaat om een maxtor 250Gb HD
Windows XP SP2