Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik weet niet goed of ik dit topic wel in het juiste forum post, zo nee dan merk ik het vanzelf wel.

Ik heb sinds een klein weekje een Dell Axim x51v in mijn bezit. Deze wordt geleverd inclusief craddle waar ik de PDA in kan zetten naast mijn scherm van mijn pc.

Nou vroeg ik mij af of het mogelijk is (of er misschien al een voor programma bestaat) om vanaf je pc plaatjes/tekst rechtstreeks op het scherm van de PDA te toveren.

Het zou wel tof zijn om op dat scherm (hij staat er toch maar te nixxen eigenlijk) informatie te tonen, bijvoorbeeld:
  • een grafiekje met cpu- en geheugengebruik;
  • je msn-buddy's;
  • je mail;
  • de weersvoorspelling;
  • etc... :*)
Bestaat zo iets al? Is dat relatief eenvoudig te realiseren?
Let me know, ik ben benieuwd! :)

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 22:35

neevedr

Dat was ik niet!

Ja, zoiets bestaat namelijk Innobecs Sidewindow:

Afbeeldingslocatie: http://innobec.com/Gx/sidewindow/sidewindow.jpg

Zoals de afbeelding al verteld, is het een tweede beeldscherm, een uitbreiding van je huidige scherm. Je gaat er zo met je muis naar toe.

Download (pocketgear.com)

[ Voor 16% gewijzigd door neevedr op 06-04-2006 19:20 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wholy shit best geil zeg :)

Is even zoeken of dat ook op WM 2003 werkt

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
neevedr schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:12:
Ja, zoiets bestaat namelijk Innobecs Sidewindow:

[afbeelding]

Zoals de afbeelding al verteld, is het een tweede beeldscherm, een uitbreiding van je huidige scherm. Je gaat er zo met je muis naar toe.

Download (pocketgear.com)
Ik heb m geprobeerd te installeren, maar hij werkt niet met mijn videokaartdrivers. Ook jammer dat het geen freeware is, maar dit is eigenlijk wel precies wat ik zocht!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-11 12:58

ScSi

Belg.

Niemand die hier een (werkend) alternatief voor heeft?

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Edit:

Omdat ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig was ben ik ook maar opzoek geweest naar meer, en gevonden

Deze is ook zwaar rulerend:
Z2 Remote2PC
Ik heb de trial geprobeerd maar dat werkt echt als een trein (over USB) ik weet niet hoe het is over BT of wifi maar zeker is dat ik meer ga proberen!
Vindt 37 dollar eigenlijk wel heel veel, mja als je ziet wat je er allemaal mee kan lul je wel anders denk ik :)

oh nog ff de pocketgear link:
http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=16879

Damn die Innobecs app is ook rulerend! 't is niet echt wat ik zocht maar het is wel heel geinig als je bijv. van je normale scherm af gaat, gaat ie inderdaad autom. mee naar het scherm van je ppc!
wat je er precies aan hebt weet ik nog niet maar ik trek het wel :)

Z2 Remote2PC is eigenlijk meer voor het besturen van je desktop, met in dit geval een ppc. mja daar kan je toch ook op die manier plaatjes op tonen of winamp ;)

[ Voor 145% gewijzigd door Underworld op 15-05-2006 21:38 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Pagina: 1