Gezocht: website waar je een poll kan aanmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-08 11:00
Ik ben voor een website op zoek naar de mogelijkheid om een gratis poll aan te maken.

Eisen:
-Gratis
-Moet veel verkeer aankunnen
-Meer dan 20 keuzemogelijkheden (voor een spelerverkiezing)
-Geen tussenstand laten zien aan de stemmers! (om fraude te voorkomen maar vooral ook om de verrassing erin te houden)
-Geen php,asp en ander technische handel.

Ik kwam Bootz al tegen en weet niet of het aan eis 3 en 4 voldoet.

Verwijderd

Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, heel aparte eisen gaan stellen, maak het dan lekker zelf! Of mag het je ook al geen tijd en moeite kosten?

En als je begint over "geen PHP, geen ASP, geen technische meuk", kun je beter een andere hobby zoeken. Niemand zit op dergelijke onzin te wachten.

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

martwoutnl schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:24:
Ik ben voor een website op zoek naar de mogelijkheid om een gratis poll aan te maken.

Eisen:
-Gratis
-Geen tussenstand laten zien aan de stemmers! (om fraude te voorkomen maar vooral ook om de verrassing erin te houden)

Aan 4 voldoet ie wel, als je in de UBB code wat weglaat :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:20

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

martwoutnl schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:24:

Eisen:
-Gratis

Volgens mij is die van Bootz dan wel geschikt, alleen wat betreft die tussenstand weet ik het niet precies. Je kunt natuurlijk gewoon zelf de stand niet posten, maar of je kunt voorkomen dat mensen hem toch opzoeken weet ik zo niet.

Meer dan 20 is iig geen probleem.

Heb bootz even richting dit topic geschopt, maar hij is atm nog aan et eten :P

[ Voor 10% gewijzigd door Orion84 op 05-04-2006 19:42 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
Heb inmiddels al gereageerd op je mailtje :)

Alle punten zijn niet echt een probleem, alleen het niet kunnen laten zien van de tussenstanden wel. Dat kan met het huidige poll-systeem niet. Zoals ik al gemaild had wil ik wel kijken of we daar iets op kunnen verzinnen.

[ Voor 72% gewijzigd door BOOTZ op 05-04-2006 22:00 ]

Maak je eigen poll

• martwoutnl
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:31:
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, heel aparte eisen gaan stellen, maak het dan lekker zelf! Of mag het je ook al geen tijd en moeite kosten?
Cheatah, het is voor een jaarlijke verkiezing wat wel netjes moet lopen. Voor dat zelf maken heb ik noch de kennis noch de tijd voor. Het mede bijhouden van de website kost me al genoeg tijd. Misschien dat dit in de toekomst wordt opgelost door een nieuwe versie van de website als dat weer aan de orde komt. En zo absurd zijn de eisen ook niet. Ik heb alleen al wat zitten zoeken en je vind zo weinig sites.
En als je begint over "geen PHP, geen ASP, geen technische meuk", kun je beter een andere hobby zoeken. Niemand zit op dergelijke onzin te wachten.
Ten eerste ben ik niet zeker wat host aankan en ten tweede moet de site makkelijk toegankelijk blijven voor mensen met bejaarde computers. Daar is nu eenmaal voor gekozen.

Verwijderd

Ten eerste ben ik niet zeker wat host aankan en ten tweede moet de site makkelijk toegankelijk blijven voor mensen met bejaarde computers. Daar is nu eenmaal voor gekozen.
Tweakers.Net of GoT laden evensnel op mijn P2 als mijn AMD64 dus dat een site zonder ASP/PHP whatever niet makkelijk toegankelijk zou zijn voor mensen met bejaarde computers is onzin. De code wordt immers uitgevoerd op de server en niet op de cliënt.

• martwoutnl
Bedankt Arjan. Helaas is het als proef te weinig (slechts 50 opgeslagen resultaten) voor de poll, maar hoor net vanochtend dat er volgende week een vergadering komt en zal dit eens meenemen.

Mocht iemand nog een goede kennen die betalend is dan zijn de suggesties welkom. Dan kan ik ze eens rustig bekijken en het punt aansnijden.

[ Voor 6% gewijzigd door martwoutnl op 06-04-2006 10:00 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

martwoutnl schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:22:
[...]

Cheatah, het is voor een jaarlijke verkiezing wat wel netjes moet lopen. Voor dat zelf maken heb ik noch de kennis noch de tijd voor. Het mede bijhouden van de website kost me al genoeg tijd. Misschien dat dit in de toekomst wordt opgelost door een nieuwe versie van de website als dat weer aan de orde komt. En zo absurd zijn de eisen ook niet. Ik heb alleen al wat zitten zoeken en je vind zo weinig sites.
Cheatah heeft hardstikke gelijk. Laten we het er maar op houden dat je blij mag zijn dat dit topic niet in WEB staat ;)

Kennis en tijd is iets wat je zelf kan veranderen. Simpelweg een eisenlijstje hier neerplempen en verwachten dat men dat even voor je oplost is natuurlijk ook niet de bedoeling. Of denk je dat iedereen hier wel zeeeen van tijd heeft?
[...]

Ik zou dan toch wat meer verdiepen in de opmerkingen die je hier strooit, want je hebt er duidelijk geen verstand van. Wat op zich niet erg is, maar research eerst voordat je wat roept :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1