Toon posts:

Keyboard problemen, shift werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoTters...

een tijdje geleden heb ik een keyboard gekocht genaamd "Easytouch UltraX", ziet er precies hetzelfde uit als de Logitech UltraX ;).... nu had ik een upgrade voor mn computer (moederbord enz) en daarna deed het toetsenbord raar :( ... eerst deed ie het soms niet, daarna deed de shift knop het niet meer... op mn oude computer had ik hier nooit problemen mee... iemand een oplossing?

• jhonniedj
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-02 22:04
als is ander toetsenbord geprobeerd ? ;)
als dat toetsenbord ook niet werkt kan het zijn dat ps/2 kapot is en koop je gewoon usb toetsenbord ;)

Easytouch UltraX toetsenbord openhalen en kijken of niet toevallig die toets beetje raar in mekaar zit? ...(beugeltje met name)

majah,.. dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen ;)

Verwijderd

Topicstarter
het is een usb toetsenbord, ik heb nu nog even mn oude toetsenbord op de ps/2 aansluiting

btw allebei de shift-toetsen doen het niet.. als ik CAPS LOCK doe dan geeft ie wel hoofdletters aan maar dan kan ik bijv niet: ";, <, >, ?, }, {" typen

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 19:39 ]

• jhonniedj
anders toetsenbord geprobeerd op usb? doet die hetzelfde?
heb je de drivers al is geprobeerd te installen?

ik denk dat je toetsenbord beetje de geest gaat geven :(
chipset drivers is proberen te instaleren ;)

chipset drivers zijn op de site van moederbord maker te vinden,..
meer info kan ik wel geven maar wacht ik even mee tot de vraag komt :)
duurt allemaal zo lang! :o

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb de chipset drivers gedownload voor mn moederboard ( ASUS A8N-E Deluxe ).. maar nu vraagt ie om een diskette in het diskette station te plaatsen, maar deze ziet ie maar niet terwijl ie er wel is :<

het gaat hier om dit toetsenboard:
http://www.easytouch.pl/product16696.NE.html

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 20:27 ]

• jhonniedj
of shit, niet dat toetsenbord, ik had er ook een gekocht maar kon niet met de toesten omgaan, vooral met de shift niet,.. ik bedoel er zit een fn RECHTS van de shift, precies waar ik op die toets druk en een heel oude 1.1 hub in :(

ik zou zeggen toetsenbord is kapot,.. nu ik het toetsenbord zie,.. ik zou is kijken of een ander usb toetsenbord wel wil... (een zonder 1.1 hub en van een ander merk,.. :P)

ASUS A8N-E Deluxe bestaat niet,.. ASUS A8N-E wel ;)

Easytouch UltraX is niet hetzelfde als Logitech UltraX maar toetsen zijn wel zelfde laptop type,...

en de link is niet van de Easytouch UltraX maar van de EasyTouch Tulip...

eerst is ander toetsenbord proberen :)

[ Voor 4% gewijzigd door jhonniedj op 05-04-2006 22:36 ]

Pagina: 1