Ik heb op mijn pc (windows 2000 pro) een wireless internetverbinding geinstalleerd onder een admin account. Werkt prima. Als ik uitlog en weer inlog onder een andere (niet admin- maar user-)account, werkt de verbinding ook prima. Alleen als ik de pc uitzet en opnieuw opstart, en dan inlog onder de beperkte account, werkt de wireless verbinding niet.
Ik heb het idee dat door de beperkte rechten de USB dongle niet geinitialiseerd kan worden. Als ik onder de beperkte account de WLAN software probeer(in de situatie zonder wifi verbinding) te laden meldt deze dat de dongle niet gedetecteerd kan worden. Onder device manager kan ik het device echter wél zien, er worden ook geen problemen gemeld.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Ik heb het idee dat door de beperkte rechten de USB dongle niet geinitialiseerd kan worden. Als ik onder de beperkte account de WLAN software probeer(in de situatie zonder wifi verbinding) te laden meldt deze dat de dongle niet gedetecteerd kan worden. Onder device manager kan ik het device echter wél zien, er worden ook geen problemen gemeld.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?