Toon posts:

X300 in SLI met nog aan te schaffen kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Nadat ik in augustus de onderstaande budget pc heb aangeschaft, wil ik hem toch maar gaan uitbreiden, de game prestaties zijn nu niet dat je zegt om naar huis te schrijven (ja wat verwacht je ook met een X300 :X al loopt ie om 490/250).

Mijn systeem:
AMD 3000+
A8N-SLI
1024mb intern
Radeon X300 128mb

Omdat ik een SLI moederbord heb kan er dus een extra kaart bij, nu vroeg ik me af of dit uberhaupt kan en zo ja welke kaart ik dan moet hebben.

Greetsss
ed

(ps. wat is nu eigenlijk de beste kaart voor ong 200 euro??? 8) )

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Eh, SLI is voor Nvidia kaarten, dus je kunt sowieso niet van SLI gebruik maken. Bovendien kun je beter gewoon een nieuwe kopen. Als je voor 200 euro een kaart wil kopen, kijk dan even in de Pricewatch welke kaarten aan je budget voldoen, en ga daar eens benchmarks van bekijken, bijvoorbeeld op Tom's Hardware.

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
een ATI X300 in sli??? Zou toch eens een beetje googlen als ik jou was, want dan was je er allang achter geweest dat sli al1 icm NVIDIA kaarten werkt (6600(gt), 6800, 7800, 7900 etc) Voor ATI kaarten is er crossfire, ik raad je aan om een Nvidia 6800(gt/ultra) aan te schaffen voor €200,- moet dat lukken, eventueel kan je er later nog 1tje bijzetten.

My Specs | My BF2 Stats

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kan ie beter een 6800GS nemen. Die heeft wat nieuwere features en presteert over het algemeen net iets beter.

Verwijderd

Dan zou ik juist weer en 7600 gt nemen, betere prestaties voor minder geld.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:23
Wel, een ATI kaart kun je zoals gezegd niet in SLI zetten. Verder is er genoeg informatie te vinden welke kaart je het beste kunt aanschaffen voor zo'n € 200. Ik ga met Dukemaster mee en raad je een 7600GT aan; hele goede prestaties voor dat geld. Zie de vele reviews, succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.